V
vieras
Vieras
tämä jo vanha juttu,mutta ottaa vieläkin niin päähän että laitanpas muittenkin luettavaksi!
täällä siis tämä merja tarjosi filmejä lahjoitetaan pastalla,ja minä vastasin että meitä kiinnostaisi..
no filmejä en tänä päivänäkään ole nähnyt vaikka olen tasaisaiseen tahtiin laittanut hänelle s.postia!
tässä s.posti vaihtoamme 24.09.2006 14:35:
moikka!
mitäs leffoja paketissa on?
T:
Moi! paketti on enää 7 leffan kokoinen, ja leffat ovat billy
elliot,
sydänten murskaajat, charlien enkelit, erin brockovich, ei voi
olla totta, road trip ja valentine mutta toki pk:t ovat nytvähemmän. Kiinnostaako?
t:merja
moikka!
paljonkos postikulut nyt olisi?
onko leffat ehjiä?
kiinnostunut olen
t:
Hei! Leffojen pitäisi tietääkseni olla ehjiä. Postikuluja 8euroa?
Kiinnostaako vielä ? T: Merja
kiinnostaa
sopiskos maksu tiistaina?jos niin laita tilinumerosi tänne päin!
t:
hei! maksu tiistaina ok! Tässä tilinumero Merja Laitatko puolestaan osoitteesi niin saan videot postin T Merja
että silleen siis..ja maksun kun sai ei ole enään yhteenkään s.postiini vastannut! eli muille tiedoksi että varokaa tätä huijaria!
täällä siis tämä merja tarjosi filmejä lahjoitetaan pastalla,ja minä vastasin että meitä kiinnostaisi..
no filmejä en tänä päivänäkään ole nähnyt vaikka olen tasaisaiseen tahtiin laittanut hänelle s.postia!
tässä s.posti vaihtoamme 24.09.2006 14:35:
moikka!
mitäs leffoja paketissa on?
T:
Moi! paketti on enää 7 leffan kokoinen, ja leffat ovat billy
elliot,
sydänten murskaajat, charlien enkelit, erin brockovich, ei voi
olla totta, road trip ja valentine mutta toki pk:t ovat nytvähemmän. Kiinnostaako?
t:merja
moikka!
paljonkos postikulut nyt olisi?
onko leffat ehjiä?
kiinnostunut olen
t:
Hei! Leffojen pitäisi tietääkseni olla ehjiä. Postikuluja 8euroa?
Kiinnostaako vielä ? T: Merja
kiinnostaa
sopiskos maksu tiistaina?jos niin laita tilinumerosi tänne päin!
t:
hei! maksu tiistaina ok! Tässä tilinumero Merja Laitatko puolestaan osoitteesi niin saan videot postin T Merja
että silleen siis..ja maksun kun sai ei ole enään yhteenkään s.postiini vastannut! eli muille tiedoksi että varokaa tätä huijaria!