Onko oikein että isovanhemmat hoitavat

• Viestiketjun aloittaja kiukkunen
  • Ensimmäinen viesti
kiukkunen
vain ja ainoastaan jotain tiettyjä lapsenlapsia?

Lapsenlapsia muitakin,mutta heitä tapaavat vain kyläillessä.

Tää koskee mun perhettä ja siskon perhettä.mun lapsia ei hoideta eikä oteta hoitoon,mutta siskon lapsia hoidetaan vaikka joka päivä.

Juuh ja tiedän et oon kateellinen ja katkera,mutta ärsyttäääääää ja paljon

kiukkunen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
väärin on, mutta oletko kysynyt suoraan hoitoapua vai pitäiskö heidän tarjoo sitä kysymättä?
olen joskus pyytäny hoitoapua ja vastauksena tulee epämääräisiä selityksiä.."ei nyt kerkiä,vaatteita silittämättä niin paljon" tms..
tosin viime aikoina eivät muuta olekkaan tehny kuin kyläilleet siskon luona.

Kaikista "hauskinta" se,että kun mennään kylään niin isovanhemmat kutsuvat mun lapsia siskon lapsien nimillä...

mie
Ikävää :( Tiedän miltä toi tuntuu lapsesta!
Mun mummolla ei ollut musta mitään kuvia koskaan esillä vaan poikaserkuista oli moniakin, koska pojat olivat hänestä parempia. Poikien ei tarttenu mummolassa tehdä niin paljon hommia kun mun, saivat leikkiä kun minä ajoin nurmikkoa!

kiukkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Onks sun lapset sit esim hankalempia? Tai jos sun sisko on kysyn suoraa?

Mulla on siskon kanssa aika saman ikäsiä lapsia.

Jaa-a,en osaa sanoa onko mun lapset hankalempia tai kamalampia.Yks aihe ainakin isovanhemmilla häpeilyyn tuntuu olevan se et yks mun lapsista oppimisvaikeuksien takia erityiskoulussa.

Sanoisin muuten et mun ja siskon muksut yhtä "villejä" kun sille päälle sattuvat

Mun miehen veljen lapsi on anopilla hoidossa harva se päivä. Meidän lapset ei ole ikinä, ihan siitä syystä että mä säälin anoppiparkaa. Se on monesti valittanut että se ei millään jaksais hoitaa tota lapsenlastaan, mutta ei uskalla sanoa ei, koska pelkää että miniä suuttuu ja ei anna enää tavata tätä lasta. Anoppi on siis jo lähempänä 70v ja ei tosiaankaan mikään nuorekas mummeli.
Eli en siis raaski viedä anopille omia lapsia, koska tiedän että on liian väsynyt.
Oma äiti on menossa sydämen ohitusleikkaukseen reilun viikon päästä, joten ei ole hoitoapua tiedossa silläkään suunnalla. No, hyvin tässä pärjätään ominkin voimin. =)

Oikein tai väärin, mutta reilua se ei ainakaan ole. Mut eipä ole elämässä kaikki aina reilua ja tasapuolista.

Eipä ole meidänkään lapset juurikaan isovanhempiaan edes nähneet pitkiin aikoihin.
Kortin saavat synttäripäivänä ja siinä se.

kiukkunen
Alkuperäinen kirjoittaja kaise:
olivatko yhtä tylyjä sinua kohtaan kun olit lapsi?
muista ettet itse tulevaisuudessa ole yhtä tympeä

Kaikilla tavoilla mä oon perheen must alammas ollu aina,mut en ikinä uskonu et se "kostetais" lapsille

Yhteistyössä