H
haluunvaihtaasen
Vieras
Mihin ottaa yhteyttä kun tarttee vaihtaa terapeuttia? Asiasta sanottu sille vaihdettavalle terapeutille monella eri tavalla. Puhelimessa, tekstarilla, kirjotin sille jopa kirjeenkin asiasta, mutta EI! Se ei vaan vaihdu! Samoin sanottu siitä asiasta myös ainakin 5 eri ihmiselle, jotka olis voineet siihen vaihtoasiaan vaikuttaa, mutta näköjään asiakkaalla ei ole mitään mahdollisuuksia vaihtaa terapeuttia, johon ei voi luottaa, jolle ei voi puhua ym! Mitään syytä ei oo sanottu ettei vois vaihtua. Mä en jaksa enää niitä sen mielipiteitä sellasistakin asioista joista se ei tiedä mitään. Joskus tossa 2-3kk sit oli tilanne jossa eräs tyyppi uhkaili ja seuras ym. Juttelin tosta ton terapeutinkaa. Sen mielestä on väärin soittaa hätänumeroon jos tappouhkailija lähtee seuraamaan! Muuten vaan saatiin häkestä ja poliisiasemalta samat ohjeet, eli soittaa välittömästä hätänumeroon jos se hyypiö lähtee seuraamaan. Mä en muutenkaan enää jaksa puhua sille... Joskus aiemmin se kysy ahdistuksen syytä ja sit ku sanoin sen ni se vaan sano että "se ei voi olla ahdistuksen syy koska siinä on pakko olla muitakin syitä." Eräs toinen sano samasta aiheesta näin että kyllähän se juttu voi olla ahdistuksen syy. Alkuun toi terapeutti oli ihan ok, mut sit jossain vaiheessa se on muuttunut todella ärsyttäväks. Ja kun tuntuu että se sen mielipide on ainoa oikea.
Auttaiskohan jos sanois tosta vaihtoasiasta hoitavalle lääkärille? Vai hyödyttäiskö mitään? Mä oon ollut koht viikon ajan vastaamatta terapeutille koska en vaan halua enää tavata sitä. Luultavasti tästä vastaamattomuudesta koituu ongelmia...
Auttaiskohan jos sanois tosta vaihtoasiasta hoitavalle lääkärille? Vai hyödyttäiskö mitään? Mä oon ollut koht viikon ajan vastaamatta terapeutille koska en vaan halua enää tavata sitä. Luultavasti tästä vastaamattomuudesta koituu ongelmia...