Onko oikeasti jollain sellainen käsitys..

Satuin tuossa eilen illalla ajamaan eräässä parkkihallissa kolarin. Sain eilen päivällä vakuutusyhtiöstä kipurahat,kun satuin kolaroimaan tismalleen samassa parkkihallissa,samassa kerroksessa tuossa kuukausi sitten. (Silloin tuli auto kolmion takaa,joten syy ei minun) Eilen illalla sitten töistä tullessani kolmion takaa taas puski auto eteen,en ehtinyt nähdä sitä,ennenkuin oli liian myöhäistä.

Keski-ikäinen nainen nousee autosta ja alkaa huutamaan minulle,kuinka soittaa poliisit sakottamaan ihmistä,joka ajelee viattomien autoilijoiden päälle.
Muistutin naista siitä,että hän tuli kulman takaa, kunnes hän sanoi selvällä suomen kielellä,että " ETKÖ SINÄ NUORI NAINEN TIEDÄ,ETTÄ KOLMIOT EIVÄT OLE KÄYTÖSSÄ KUUDEN JÄLKEEN??!"

Tässä kohtaa tuli minulle ja takana tulleen auton "todistajille" totaalinen repeäminen,emme voineet uskoa asiaa todeksi. Nainen vaan huusi ja huusi. Lopulta soitettiin poliisit paikalle,ja selvitettiin tilanne,jolloin nainen sai sakot liikenteen vaarantamisesta,ja kortti lähti poliisin hyllylle. Ihan oikein hänelle.

Eikai teistä kukaan ole siinä uskossa,että kolmiot eivät ole käytössä kuuden jälkeen,vai onko minulta mennyt joku osa autokoulusta pahasti ohi? :D
 
Eikä?? :LOL: :LOL: :LOL:
Ei klo 18 jälkeen eikä pyhäpäivisin :LOL:

Noita dorkia riittää, valitettavasti. Sellon perkkihallissa on enemmän sääntö kun poikkeus että porukat ajaa miten sattuu. Maan alla ei vissiin ole liikennesäännöt voimassa, tai jotain |O
 
ap
En tiennyt olisinko itkeny vai nauranu :D Kyydissä hänellä oli vielä 17 vuotias tytär,joten toivon todella,ettei ko. perheestä kukaan opeta tätä tyttöä ajamaan autoa.

Tulevaisuudessa jätän autoni muualle! :D
 
vieras
Äitini aikoinaan luuli (80-luvulla), että kolmio tarkoittaa, että hänellä on etuajo-oikeus :p Oli ajanut kortin 60-luvulla pikkupaikassa ja sen jälkeen ajaminen oli ollut harvinaista ja silloinkin onneksi muualla kuin kaupungissa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
:eek: Et kysynyt, että mistä oli saanut tuollaisen päähänsä?

Nainen vaan väitti kivenkovaa,että näin asia menee,kyllä hän tietää,kun kortti ollut lompakossa jo 20 vuotta. Ja näin on asia aina mennyt.

Mietin,että onkohan naisen "tilillä" muitakin vastaavia tapahtumia..toivottavasti ei :D
 
ap
Mun mielestä tuo asia on samalla kippurassa naurettava,ja samalla todella pelottava,että jollain tosiaan on tuollainen käsitys. Onneksi hän ei ollut liittymässä jollekkin isolle tielle kolmion takaa,missä 80 rajoitus. Olis voinu tulla pahaa jälkeä.. :eek:

Kieltämättä,oli pakko jäädä vielä autoon istumaan ja nauramaan vedet silmissä,kun tilanne oli ohi,ja poliisit lähti. Vieläkin masu kipeänä :D :D
 
nh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
:eek: Et kysynyt, että mistä oli saanut tuollaisen päähänsä?

Nainen vaan väitti kivenkovaa,että näin asia menee,kyllä hän tietää,kun kortti ollut lompakossa jo 20 vuotta. Ja näin on asia aina mennyt.

Mietin,että onkohan naisen "tilillä" muitakin vastaavia tapahtumia..toivottavasti ei :D
Mä olisin lopuksi kuitannut että oli kortti 20 vuotta taskussa vaan eipä ole enään :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nh:
eiks vaan oli pieni punainen auto ja ikääntyvä naishenkilö ratissa? on muuten vaarallisin mahdollinen yhdistelmä.. en tiedä mistä johtuu mut näin se vaan menee :D

Oliskin ollu. Nainen oli n. 45-55 vuotias,loppuun asti tällätty,ja ajeli hienolla uuden karhealla hondalla. Hopeisella hondalla. Ja nyt on hondassa iso naarmu,mahtaa mies tykätä hyvää :D
 

Yhteistyössä