T
"Tiinu"
Vieras
Meillä ystävien kesken ollut imetyskeskustelua ja olen ainut joka on imettänyt pitempään kuin 2 viikkoa. Ite imetin puoli vuotta ja siihen aikaan en edes miettinyt rintoja,ajattelin että imetän niin kauan kun homma sujuu ja maitoa tulee kunnolla. Ei tuo puoli vuotta kauheen pitkä aika ole,mutta hieman järkytyin kun 2 ystävääni,toinen ei imetä olleskaan ja toinen vajaat 2 viikkoa ja lopetti kun ei "huvittanut".Nyt sitten keskustelussa havaitsin tuon rintojen "kulahtamisen" tulin aika vihaiseksi suoraan sanottuna.
En ole imetys voyhkääjä,mutta totesin että aika jännä kun oma lapseni ei ole sairastellut ja tällä joka ei imettänyt niin lapsella on aina korvatulehduksia yms... veikkasin että johtuu tuosta että on imettänyt,ystävä närkästyi
Oma äitini imetti jokaista lasta ainakin vuoden ja koko lapsuudessa kellään meistä ei ollut 3 kappaletta sisaruksia,niin korva,poskiontelon yms tulehduksia.
Jokaisen vapaa valinta,mutta toivon että ne syyt eivät ole noin lapsellisia miksi ei imetä.
Mulla ainakin rinnat on ihan hyvät vielä ja pärjää näille jotka eivät imettäneet
Ollaan yhessä saunottu useat kerrat ja viimestään saunanlauteilla näistä höpisty. 
En ole imetys voyhkääjä,mutta totesin että aika jännä kun oma lapseni ei ole sairastellut ja tällä joka ei imettänyt niin lapsella on aina korvatulehduksia yms... veikkasin että johtuu tuosta että on imettänyt,ystävä närkästyi
Oma äitini imetti jokaista lasta ainakin vuoden ja koko lapsuudessa kellään meistä ei ollut 3 kappaletta sisaruksia,niin korva,poskiontelon yms tulehduksia.
Jokaisen vapaa valinta,mutta toivon että ne syyt eivät ole noin lapsellisia miksi ei imetä.
Mulla ainakin rinnat on ihan hyvät vielä ja pärjää näille jotka eivät imettäneet