onko odottavia mummeleita?

Heippa!!
Ajattelin vastata,vaikka en odota,mut olen 44-vuotias kuukauden ikäisen poika vaavin äiti...odotus ja synnytys meni ihan hyvin.Kerron vaan jutun joka sattui kun olin sairaalassa,vuorokausi synnytyksestä,ylilääkärinkierrolla osastolääkäri tuumaa "et sinä voisit olla jo mummo" vastaan siihen et niin voisin ,mut en kylläkään ole...mitään muuta ei kysytty ei vointia...tilanne oli jotenkin huvittava..huumorilla otettiin koko tilanne...
JOULUISET ONNEN TOIVOTUKSET :flower: :flower:

onnea sinulle!minulla tosiaan vanhin lapsi on kohta 25 ja nuoremmatkin parikymppisiä.tämän vauvelin laskettu aika on vielä epäselvä,ultrasa se sitten selviää.en suostunut mihinkään tutkimuksiin joita olisin saanut ikäni puolesta,joihinkin ultriin menen.paha olo ja kamala väsymys painaa,johtuneeko iästä tai sitten tämä raskaus on muuten vaan erilainen.

Lukiessa taaperon viestiä kerrompa omani =)

Olen 42v ja 2½ ihanan pojan mummi. Meille tuli reilu 6vk sitten "uusi vauva" jota tämä mummitettava kutsuu mummin vauvaksi :LOL:
Olen siis sijaisäiti.

Onnea raskauteen :flower:

äiti -61
no, en ole mummeli, mutta ikää 43v ja odotan vauvaa keväällä syntyväksi. Kaikki mennyt tähän asti hyvin. Isompien suhtautuminen ollut ihan mukavaa, mutta ihmettelyä ja päivittelyä sukulaisilta on tullut asian tiimoilta.

kyl lapsia ja lapsen
Oon vasta 40 vuotias. Laskettu aika nyt sunnuntaina. Tää on nyt sit seitsemäs lapsi minulle, miehelle kahdeksas ja sisaruksiin kymmenes. Tää on tätä korkeempaa matematiikkaa..

Lapsen lapsia meil on kuusi... Niin et ollaan nyt sit mummoo ja äitee sikin sokin.

Terkkuja äideille ja mummoille Sumpsa

Yhteistyössä