X
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Vitsi mä yks päivä muistin taas sen Ossi Ahlapuro ketjun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Vitsi mä yks päivä muistin taas sen Ossi Ahlapuro ketjun![]()
![]()
Mä en oo huomannutkaan ettei Nytkis enää palstaile, naamakirjassa sitä kuitenkin ahkerasti näkee.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkis:joo, mäkin muistelen sitä aina välillä niiiin lämmöllä :heart: missähän ossi mahtaa nyt olla? =)
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Vitsi mä yks päivä muistin taas sen Ossi Ahlapuro ketjun![]()
![]()
Mä en oo huomannutkaan ettei Nytkis enää palstaile, naamakirjassa sitä kuitenkin ahkerasti näkee.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:taas nytkis ite itteään huhuili, näin käyny ennenki, ja kummasti se aina heti parissa minsassa vastaa ja sattuu olevinaan just sopivasti olemaan paikalla
jestas sentäs.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:taas nytkis ite itteään huhuili, näin käyny ennenki, ja kummasti se aina heti parissa minsassa vastaa ja sattuu olevinaan just sopivasti olemaan paikalla
jestas sentäs.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:"sinussa on sopivasti nytkettä ja jytkettä"