Onko nyt tosiaan niin, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
mistään ei löydy sellaisia haalareita, jotka sopii värin puolesta sekä tytölle että pojalle? Meidän esikoinen on tyttö ja pienempi poika ja musta olis järkevää ostaa haalari, jonka voisin kierrättää pikkuveljelle sitten kun sisko ei enää käytä. Olis paljon ekologisempaa kierrättää vaatteita kuin ostaa aina uusi. Jos ostan käytetyn jonkun nettikirppiksen kautta, en ikinä tiedä mitä saan, jos myyjä sen minulle postittaa. Kellään tutulla ei ole sen ikäisiä lapsia, et voisin heiltäkään ostaa. Miksi kaikki haalarit on joko poikamaisia tai tyttömäisiä? Mitä merkkejä te muut käytätte, joilla on sekä tyttö että poika vai ostatteko aina joka lapselle uudet?

No kai niitä jostain löytyy, meillä on vanhin ja nuorin poika ja keskimmäinen tyttö. Tytölle saan vaatteita tutuilta ja poikien vaatteet osa säästöön ja osa kummipojalle josta ne tulee sitten takaisin kun tarvii

No mä en kyllä kotioloissa välitä väreistä, toisin sanoen pihahaalari voi olla minkä värinen tahansa. Jos haluaa "paremman ns tarhahaalarin" ostaa niin voihan sen myydä jos liian väärän värinen.

Mun mielestä löytyy sellaisia semi-juttuja kyllä.
Tosin havaintoni mukaan näistä vähän kalliimmista merkeistä paremmin. Halvemmat mm. anttilan ym. haalarit on helpommin just vaaleanpunaisia rimpsulla tai tummansinisiä auton kuvilla.
Itse ostin paljon parjatun Reimatecin esikoiselle keväällä täksi talveksi ja ajatuksena oli että käy molemmille (kun kakkonen ei ollut vielä syntynyt)Ja ostin hyvän haalarin, jotta siitä riittää sitten toisellekin käyttäjälle.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Mun mielestä löytyy sellaisia semi-juttuja kyllä.
Tosin havaintoni mukaan näistä vähän kalliimmista merkeistä paremmin. Halvemmat mm. anttilan ym. haalarit on helpommin just vaaleanpunaisia rimpsulla tai tummansinisiä auton kuvilla.
Itse ostin paljon parjatun Reimatecin esikoiselle keväällä täksi talveksi ja ajatuksena oli että käy molemmille (kun kakkonen ei ollut vielä syntynyt)Ja ostin hyvän haalarin, jotta siitä riittää sitten toisellekin käyttäjälle.
:)

Minkä värinen se on?

Sellainen harmaa jossa on vähän limenvihreää. (kävin tarkastamassa) Mun mielestä nätti ja käy tytöllekin, vaikka pojan värisenä myytiinkin. Tosin meille syntyikin sitten toinen poika, niin ei enää tarvii vaatteita miettiä tältä kannalta :)

Meillä on toi remun harmaa-lila haalari, mun mielestä sopii molemmille, samoin saman merkin harmaa-lime.
Ja reimalla tosiaan on kans noita unsex-värejä.

Eli siis kaks pientä eri sukupuolta suht pienellä ikäerolla...

Meillä on kanssa toi edellä mainittu reimatecin haalari. Aikaisemmin oli Remun vihreä / harmaa haalari. Ja nämä sitten kiertää pojalta tytölle ja jos vielä jotain jää niin pienelle pojalle. Tytölle sit on laitettu punasta tai vaaleanpunaista pipoo ja kinnasta. Oli meillä joku vuosi sellanen tummansininenkin, jossa oli leikkauksessa kirkkaan punaista kangasta. Juu, eikä ikinä ole kukaan meijän tyttöö pojaksi luullut :)

Yhteistyössä