Onko nyt siis jotain muotia pitää juoksutrikoita ihan muutenkin kuin juostessa?

• Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti
vuuu
On.
Legginssejä on dissattu jo niin paljon, että nyt ne leggarinaiset käyttää juoksutrikoita.

Mut ihan oikeesti, eilen näin 2 naisella kaupassa juoksutrikoot, toisella caprit ja toisella pitkät.
Tänäänkin oli yhdellä naisella kaupassa.

2v sitten ei kenelläkään ollut päällä juoksutrikoita. :D

hehhahheh
Muksu sanoi kassajonossa järkyttyneenä, että edessä olevalla tytöllä ei oo housuja. Ei voinut seistä sen takana vaan siirtyi reunaan ku huomasi tämän. Vastasin, et on sillä, ne on sortsit. Siihen kovaan ääneen, että "Ei ole! Sillä näkyy pylly!" Niin no..

joku muu
itse kuljen pyörällä töhin ja käyn usein työmatkalla kaupassa. Pidän pyöräillessä jummpa/juoksuhousuja, eli kyllä käyn niissä myös kaupassa. Silloin kun kävin paljon salilla niin pidin samoja vaatteita jos kävin kaupassa ennen/jälkeen treenin, suihkuun ja vaatteiden vaihto sitten kun pääsin kotiin. Olen usein näissä urheiluhousuissa kotonakin koska ovat niin mukavia, mutta paremman näköisiä kuin jotkut kulahtaneet kotihousut. Tulee siis ulkoiltua ja kipaistua lähikaupassa samoissa vaatteissa.

joku muu
Nythän on muodissa tämä fitnes innostua ja sen myötä tulleet treenivaatteetkin kovasti muotiin. Juoksukengätkin tuntuu olevan trendikkäät ihan tavallisten vaatteidenkin kanssa. Eli voisin sanoa, että juoksuhousut on muodikkaita. Mun mielestä urheiluvaatteet ei oo yhtään paha muoti-ilmiö!

"northern soul"
No fitness on nyt niin in. Pitaa vetaa ylle se pinkki treenipaita ja trikoot ja saatanan kalliit juoksukengat, kun viedaan koira 20 minsan mateluvauhtiselle kusetuslenkille. Lenkkireitti menee tietenkin kaupungin keskustan terassien ohi.

mä...
Kyllä mä usein lenkiltä palatessani piipahdan Prismassa hakemassa juotavaa tai tekemässä pienet ostokset. Ei kyllä kävisi mielessäkään käydä kotona mutkin vain siksi, että vaihdan housut toisiin housuihin.

Taitaa tuo mollaus urheiluvaatteisiin pukeutuvia ihmisiä kohtaan olla pelkkää kateutta, kun itse ei viitsi treenata. Jokainen saa sen oman kroppansa kuntoon ihan sillä liikkumisella ja oikealla syömisellä.

Kyllä mä ruokakaupassa saatan käydä juoksutrikoissa, jos sattuu just sillon olemaan päällä kun täytyy kipaista kaupassa. En kyllä tietoisesti valitse kaupunkiasukseni niitä :D

MUTTA, onhan tää suomalaisten innostus urheiluvaatteisiin niille sopimattomassa käytössä jo huomattu vuosikymmenten ajan... vrt. tuulipuvut sun muut nappiverkkarit :$

"northern soul"
Ma ainakin oon juoksulenkin jalkeen niin hiessa, ja varmaan haisenkin pahalta, etta en todellakaan kauppaan mene muiden kiusaksi. Mutta ei suurin osa, varsinkaan naisista, hikoile sellaisella innolla kuin mina.

"Hanna"
Minä poikkean usein pyöräilylenkkini varrella olevassa kaupassa urheilutrikoissa. Enpä ole ajatellut, että siinä jotain ihmeellistä olisi. Paljon näkee myös porukkaa työhaalareissaan.

säpäle harmaana
[QUOTE="Hanna";29937705]Minä poikkean usein pyöräilylenkkini varrella olevassa kaupassa urheilutrikoissa. Enpä ole ajatellut, että siinä jotain ihmeellistä olisi. Paljon näkee myös porukkaa työhaalareissaan.[/QUOTE]

En minäkään ole ajatellut, että siinä olisi jotain ihmeellistä. Ihmiset kulkevat julkisesti työvaatteissa, urheiluvaatteissa, juhlavaatteissa ja jopa remonttivaatteissa.

"äitee"
Olihan tuosta vastikään lehdessäkin, että ne ovat nyt Suomessa in.
Itse olen juoksun jälkeen (10 km tai yli) niin hikinen, ettei ole asiaa kauppaan tai muuten ihmisten ilmoille. Kotona voin olla hetken ennen tai jälkeen lenkin ne yllä, mutta en lähde "kylille".

Ei ne juoksutrikoot kyllä mitään katuasuja ole. Ei edes seksikkäitä. Tulee mieleen vaan, että taas siinä vipeltää joku kiireinen, joka kotiaskareiltaan juoksee maitokauppaan hakemaan unohtuneen voipaketin. Jotenkin puolihuolimattoman tuntuista.

Mutta nämä kadulla myös näkyvät keveät kesähameet ja mekot, ne on kivoja.

Yhteistyössä