Onko nyt muita joilla on ei-suomal.mies???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt nimetön

Vieras
Tätähän on kysytty varmaan jo ties monet kerrat.

Mutta silti kyselen aikani kuluksi...
Suomi miehestä ei mulla ole pahaa sanottavaa =9

Mutta tällä hetkellä elän aviossa ulkomaalaisen kanssa ja hyvin menee!
Vähän kulttuurivaikeuksia ollut, mutta muuten kaikki ok.

Ja jos sulla on ollut vaikeuksia niin mitä?
Meillä etupäässä toi suku, eli kun kaikkien kanssa pitäis olla niin läheinen. Isovanhemmat varsinki. Ja kaikki miehen sisarukset pitäisi liki joka päivä nähdä ja kaikki kertoa miten menee,jne. Melkein kertoa että olenko ajanut milloin pimpan karvat =)

Mulla on turkkilainen mies. Vaikeuksia on, mutta ne ei liity miehen turkkilaisuuteen mitenkään, vaan siihen että hän on alkoholisti. Sitä lukuunottamatta meillä menee hyvin, mutta onhan tuossa juomisessa ongelmaa kerrakseen :(
Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta.

mulla myös ulkomaalainen,afrikkalainen mies. ei ole mitään sellaista ongelmaan,jolla olisi jotain tekemistä sen kanssa että hän ei ole suomalainen.

(miks turkkilaiset tuntuu "suomalaistuvan"=juovan noin usein? tunnen useammankin turkkilaisen jotka juo kun suomalaiset! kurja juttu)

Minulla belgialainen mies, vähän myös kulttuurierojen aiheuttamia ongelmia joskus, mutta muuten ei mitään suurempaa ongelmaa. Asumme Belgiassa. Ap mistä maasta sinun miehesi on kotoisin, ja minkä maalainen hän on?

Mulla palestiinalainen mies (arabi) ja meillä menee hyvin. Olen kasvanut suomi-arabi perheessä 11 vuotiaasta saakka, että olen tosiaan niin tottunut kulttuurieroihin ja omaksunut paljon ei-niin-suomalaisia piirteitä myös, että yhteentörmäyksiä ei ole tullut kulttuurin takia. Ei myöskään uskonnon, koska olemme samaa uskontoa olleet molemmat jo aikoja ennen naimisiinmenoa. :) Musta on ihanaa olla tosi läheinen miehen perheen kanssa, joskus tuntuu että tykkäävät musta enemmän ku miehestä ittestään :laugh: :D Ja ovat mitä ihanimpia ja lämpimämpiä ihmisiä,tosin asuvat israelissa, valitettavasti kaukana :/ Meillä ei ole ollut yhteentörmäyksiä sen enempää kuin mitä avioliitossa tietty aina joskus tulee, koska kukaan ei ole täysin samanlainen kuin toinen ja riitely on ihan normaalia jos se ei oo koko ajan riitelyä. Me ollaan yllättävän samaa mieltä monista asioista, kuten lapsista, niitten kasvatuksesta ja määrästä, tulevaisuuden suunnitelmista jne :) Eli ihan hyvässä harmoniassa eletään toisiamme kunnioittaen kaikin puolin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja balou:
Minulla belgialainen mies, vähän myös kulttuurierojen aiheuttamia ongelmia joskus, mutta muuten ei mitään suurempaa ongelmaa. Asumme Belgiassa. Ap mistä maasta sinun miehesi on kotoisin, ja minkä maalainen hän on?

Mun mies on ihan siitä naapurimaasta =) Millaisia kultturellisia eroja teillä on?

Yhteistyössä