onko nyt liikkeellä

sellaista ohmeellistä mahakipua, meidän 3 vuotias tyttö valittaa mahaa, ei oksenna eikä ripulia. Vaan mahakipua ollut jo 4 päivää. Ja valittaa sitä kovasti ajoittain, myös pahoinvointia. Käytiin eilen lääkärissä ja sanoi että normaalia. Huh, huh meni kyllä usko taas lääkäreihin. :/ Siis onko tälläista ollut muilla? Mä olen tosi huolestunut. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:29 Cruella DeVille kirjoitti:
kaverilla oli ensin muutaman pvän pelkkää mahakipua ja sitte alko ripulointi
helpotus tietää tämä. Meidän tyttö ei edes syö mitään, en saa mitään alas. Tulispa tuo mahatauti sit kunnolla eikä viipyis noin :( , kamalaa tollainen tytölle.
 
lisko
Meillä oli kevättalvella koko perheellä sellainen mahatauti, että ensin oli vatsa kipeä ja huonovointisuutta. Muutaman päivän päästä tuli lyhyt ripuli ja sitten meni ohi. Mekin vietiin poika ensin yksityiselle lastenlääkäriasemalle, kun olin jo tosi huolissani kun pojalla ei ollu mitään oireita. Valitti vatsaa ja istui vain. Eikä syönytkään mitään. Siellä lääkäri otti verikokeita ja sanoi että kyseessä lienee virusperäinen suolistoinfektio. Ei niissä kuulema aina ole mitään muita oireita kun kipu. Mutta ripuli alkoi sitten lääkärikäyntiä seuraavana päivänä. Ja sen jälkeen se tulikin peräkkäin kaikille muillekin.
 
Meillä samanlaista. Poika valitti vatsakipua ensin viime lauantaina, sunnuntaina tuli muutamat ripulit. Söi kuitenkin jonkin verran, ja maanantaina ei mitään, tiistaina taas yhdet ripulit ja keskiviikko aamuna sitten oksennukset x 2. Ja kuume nousi.
Ja eilen tyttö tosi kipeä, mutta ei vielä mitään ripulia tms. kuumetta vain.. :\|
 

Yhteistyössä