Onko nyt liikkeellä omituista kuumeetonta tautia, joka kaataa sängyn pohjalle viikoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Joka paikkaa särkee, olo on todella voimaton, ei jaksa edes pikkusormeaan liikauttaa. Ääni kadoksissa, vähän yskää. Ei kuumetta, ei nuhaa, ei kurkkukipua tms.

Täällä!
Mulla on nyt jo kuumeeton keuhkokuume neljäviikkoa sairastettuani enkä ole saanut selätettyä tätä tautia. Miehen kanssa ollaan syöty neljä antibioottikuuria ja kummallakaan ei oo kuume noussutvaikka tulehdukset olleet hurjia.

Alkoi siis lasten saamasta influenssaata ja loppua ei näy...

Kuulemma tää on vielä sitä laatua että palaa heti takas :/

Meillä oli miehellä. Voi olla, että sama tauti oireilee eri ihmisillä eri tavalla, mulla ja lapsella se nosti kuumeen ja meni nopeammin pois. Mies oli aivan raato viikon. En edes meinannut aluksi uskoa kuinka kipeä oli. Eikä ollut mitään normaalia flunssaa ja jomotusta, harvoin olen nähnyt miestä noin sairaana, vaikka ei kuumetta ollutkaan.

Ja sille joka mietti mistä tuon tunnistaa: Eiköhän sen tunnista, jos ei jaksa muuta kuin maata ja sattuu päähän ja vaikka minne. Tekemiset jaksamisen mukaan: Jos lapsi jaksaa mennä, niin ei se hirveän sairas ole. Kun on tosi sairas, niin ei se enää jaksakaan.

Meillä oli just vähän aika sitten! :( Kyllä oli veto itelläkin ihan pois, mitään ei jaksanu tehdä. Meillä se teki päälle kauheen räkätaudin, osa sitten saikin poskiontelontulehdukseen lääkkeet. Nuorimmainen sai kuumeen, mutta muut ei. Ilmeisesti ei isommille nosta kuumetta ollenkaan.

Mulla alko toissapäivänä, tosin mulla oli eka kurkku kipeä (vain ekana aamuna) ja vähän nenä vuotanut, ei yskää. Sitten alkoi joka paikkaa särkemään ja kuumetta vain 37.6, mutta korvissa humisi ja näkö hämärtyi. Käveleminenkin teki tiukkaa. Tänään olo on jo hiukan parempi, mutta saas nähdä...

Ja mulla ei mielestäni ole juuri mitään vikaa, sain lääkäristä tänään ventolinea hengenahdistukseen ja saikkua 3 päivää! Tuntuu niin hullulta olla saikulla kotona, kun kokee olevansa ihan työkunnossa! Ja vielä, kun tietää minkä 'sopan' on aiheuttanut tällä sairaslomalla...

Yhteistyössä