Onko nyt ihan kauheeta????

Jos 1v3kk muksu ei vielä pottaile????Pitäiskö osata jo????Kun ei suostu istumaan kun nanosekunnin ajan.

Ja onko ok juottaa vielä nokkamukista vai pitäiskö opetella mukiin jo???Pillillä oppi juomaan yksi päivä.

Esikoinen kyseessä joten älkää ihmetelkö mun tyhmiä kysymyksiä ja maalaisjärkeä mulla ei ole =)

No ei tarvii osata pottailla, mun 2v. ei vielläkään säännöllisesti pottaa käytä.. Pikkuhiljaa opettelette. ;) Ja nokkamukista voi huoletta juoda, niin meilläkin vielä juodaan toisinaan.. :whistle: Mutta, eihän siitä mukista haittaakaan ole.

Kyllä sitä todennäkösesti ehtii hermoilemaan vielä aika monesta asiasta ennen kuin lapsi on aikunen ja omillaan niin näistä ei vielä kannata.
Lapset kehittyy omaan tahtiinsa ja tyyliinsä ja pienihän tuo lapsukainen vielä on..
=)

Olen kyllä huomannut että kaisesta mä hermoilen,varsinkin jos tuntuu että muksu ei syö.Nykyään yritän ajatella että ei kukaan lapsi vielä itteään ole nälkää tappanut.

Tuti meillä on käytössä vielä nukkumaan mennessä mutta herätessään antaa hienosti tutin pois kun pyytää.Kahta vuotta pidän takarajana tutille,tuttipullosta meillä luovuttiin jo aikaa sitten.

Yhteistyössä