Onko normaalia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lillan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lillan

Vieras
Kun kuukautiset kestää 14 päivää, ekaks tulee 4 päivää verta ja sen mukana hyytyneen veren näköisiä klönttejä, sit muutama päivä sellasta ruskeaa mönjää, sit lopuksi vaalean punaista limaa, joka muuttuu valkoiseksi kun on jo ovulaatio aika ja on kai (?) "ovulaatio limaa". Ovulaatiosta kuukautisiin n. kaks viikkoa ala vatsaa nipistelee häpykummun molemmin puolin, se taukoaa menkkojen jälkeen, alkaakseen taas ovulaation yhteydessä.. En käytä hormonaalista ehkäisyä. Onko normaalia? Onko muilla?

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Ei mun mielestä ihan tavalliselta kuulosta. Onko nuo menkat sulla aina olleet tuollaiset?

Ei ole aina, ehkä vuoden puoltoista.. Kävin lääkäris toissa kesänä noiden vatsakipujen kans, tettiin papa, sano ettei mitään erikoista.. Oiskohan hormoonit pieles, kun tulee hormooninäppyjäkin (finnejä leukaan)

Alkuperäinen kirjoittaja lillan:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Ei mun mielestä ihan tavalliselta kuulosta. Onko nuo menkat sulla aina olleet tuollaiset?

Ei ole aina, ehkä vuoden puoltoista.. Kävin lääkäris toissa kesänä noiden vatsakipujen kans, tettiin papa, sano ettei mitään erikoista.. Oiskohan hormoonit pieles, kun tulee hormooninäppyjäkin (finnejä leukaan)

En osaa yhtään sanoa, mutta varaisin uuden ajan lääkäriin.

mulla oli vähän samantyylisiä ongelmia sain terolut nimisen kuurin ja kuukautiset palautuivat normaaliksi!!

ja normaalit kuukautiset eivät ole tuollaiset mitä kuvailit!

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
mulla oli vähän samantyylisiä ongelmia sain terolut nimisen kuurin ja kuukautiset palautuivat normaaliksi!!

ja normaalit kuukautiset eivät ole tuollaiset mitä kuvailit!

Eli oliko sulla nipistelyä alavatsassa ja pitkät, ihmeellisiä erilaisia vuotoja olevat menkat?

Ei tää varmaan mitään vakavaa ole kun on useamman vuoden ollut toi kipu, ei ole pahentunut ja välillä poiski ollut ja menkatkin yli vuoden ollu tollaset, ihmetyttää vaan..

Yhteistyössä