onko normaalia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tonttu

Jäsen
14.09.2004
73
0
6
Elikkäs mulla oli keskenmeno rv:llä9. :'(
Mutta kun ei tullukkaa itestään ulos, niin tehtiin lääkkellinen avustus... Se tehtiin pari viikkoa sitten.
Vuoto oli koko ajan tosi niukkaa, joskin pari päivää sitä klönttimäistä. Tuo niukka vuoto kesti sitten 6 pvää. Nyt oli viikko väliä ja ei mittään, ja nyt sitten eilen alko pieni tuhruttelu, ja tänää on ajoittain tullu sellasta paksumpaa veristä vuotoa. Onko ihan normaalia, ossaako kukaan auttaa?

:hug: Voimia.
Sinulle ei ole sitten tehty vielä ultrausta lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen?
Jos tulee kipuja tai kuumetta tai vuoto haisee niin se on merkki tulehduksesta. Kuten varmaan tiedät.
Voisikohan sinulla olla nyt menkat? Tai sitten tyhjennys vuodossa oli taukoa. Kannattaisi minusta mennä ultraan.

oiskohan sulla vielä jäänyt kohtuun jotain? Mulle sanottiin, että on ihan normaalia, että vielä viiden viikonkin jälkeen kohdussa on jotain jämää.Siloin tulee myös helposti pientä vuotoa.
Oma keskenmeno tapahtui viikolla 8+ ja mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Vuoto oli runsasta ja isoja klönttejä tuli todella paljon, lisäksi tuli alkio istukoineen ja sen kyllä tunsi ja näki. Vuotoa oli viikon ja sen jälkeen ei ole tullut vuotoa eikä edes tuhrua. Nyt odotellaan menkkoja kun keskenmenosta kohta neljä viikkoa..

joo, siis tehtiin kyllä ultra vielä sillon, ja ei siellä enää näkyny mitään...Koska oli koko ajan pelko, että joudun vielä kaavintaan, mutta onneksi tyhjeni sitten extra annoksella lääkettä.

Mulla ihan sama tilanne kun sulla. Sanottiin, että vuoto voi loppua välilä kokonaan (muutamaksi päiväksi kai) ja jatkua sitten. Kai ihan normaalia. Jos vuoto jatkuu pari kuukautta niin sitten kuulemma vasta syytä huolestua...

Yhteistyössä