Onko normaalia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
että kiertopäivät heittelee? mulla tähän asti ollu suht säännölliset kuukautiset kp 30. Nyt kuitenkin kp34/30,eikä menkkoja kuulu. Tein testin kun kp31/30 ja negaa näytti. Tuskallista tämä odottelu,varsinkin kun toiveissa plussa!
Kokemuksia? pitäisköhän mennä verikokeeseen vai odotella vielä?

Tässä kohtaa annan sen ""virallisen"" ohjeen, että odottele muutama päivä ja testaa sitten. Joillakin kestää menkkojen oletetun tulopäivän jälkeen jopa viikon ennen kuin plussa pärähtää. Ja jos lasket kiertopäiväsi oikein, kp:nä 31/30, menkat eivät vielä ole myöhässä, vaan kp:stä 31 tulee 1, jos menkat alkaa.

Tosin ymmärrän oikein hyvin, että polttelee tuo veritesti ja toki sinne voi mennä, jos kerran kierto on niin säännöllinen, että jotakin poikkeavaa on nyt kyseessä. Ensin kyllä tekisin uuden kotitestin. Oma kiertoni vaihtelee 27-32, joten joinakin kuukausina olen 5 päivää aivan sekaisin, vaikka tiedän, että kyllä ne menkat sieltä vielä voivat alkaa.

Ootko muuten syönyt pillereitä ja jos olet, niin milloin olet lopettanut?

Pillereitä en ole syönyt n.vuoteen. Sen jälkeen käytetty kortsuja ja ""varmoja"" päiviä. Nyt yritystä 4 kiertoa. Täytynee varmaan odotella vielä loppuviikkoon ainakin ennen verikokeeseen menoa.Toiveet vaan niin korkealla! Tuntuu aika kurjalta jos kierrot siirtyy tällälailla eteenpäin niin mahdollinen hedelmöittymisajankohtahan on mahdoton tietää...

Voi minä tiiän miltä susta tuntuu! Itellä menossa kp 34/28 ja arvaa oonko hermona!!! Yhden testin tein viime keskiviikkona ja oli nega. Neuvolasta sanottiin vaan että oota viikko ja tee uusi testi... Tämä on piinallista! Tsemppiä sulle, kanssasisko! Kivaa jos on muita joista tuntuu samalta, minusta välillä näyttää, että täällä kaikki on yrittäneet vuosikausia. Itellä kun ei oo edes varsinaisesti yritys päällä niin on välillä vähän ulkopuolinen olo...

Vuodatanpa minäkin sydäntäni teille. Itsellä vasta ensi viikolla mahkuja testailla (mikäli enää tarvetta on) mutta nyt jo elän toivossa :).
Meillä on yksi 2v. poika ennestään, ja nyt on iskenyt melko hillitön vauvakuume. Vasta tässä kierrossa ""yritettiin"" ekan kerran ja kovasti toivon että olisi heti tärpännyt. Se olis kyllä vähintäänkin outoa,sillä meidän on ""melko mahdoton"" saada lapsia, ensimmäinenkin oli ihme. Mutta silti jaksan uskoa ja toivoa :).
Huvittavaa tässä on se, että olen täällä kotona juuri nyt pahoinvointisena. Raahauduin väkisin koneelle itseäni viihdyttämään. Tuskin tämä kuitenkaan mitään raskauspahoinvointia vielä oliskaan :), ehkä kp 20 menossa. Mut voihan sitä aina kuvitella. Kertoilkaa kun tiedätte jotain. Olis mukavaa jakaa toisten riemua!

Joo, kaivoinpa tän aiheen esiin, kun oli jollekin asia jaettava. Eli tänään alko tutut menkkasäryt ja kun muitakaan haluttuja ""oireita"" ei ole niin taitaapa täti tervehtiä vähintään ensi viikon alussa. Harmi. Mutta katellaan taas ens kuussa. Jatkoja ja onnea yritykselle teille kaikille :).

Yhteistyössä