onko normaalia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
onko normaalia keskeytyksen jälkeen että yli viikon päästä tulee ns. lorahduksia verta? mulla on tän päivän aikana menny jo kahdet housut pesuun ku on lorahdellu valehtelematta 2desiä kerrallaan housuihin. useita kertoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu sori et kysyin. ei tarvii vastata.

Älä tosta välitä :hug: Itsellä ei ole kokemusta mut googlella,

Imukaavinnan jälkeinen vuoto voi kestää 1-10 vuorokautta ja lääkkeellisen abortin jälkeen 2-4 viikkoa. Aluksi jälkivuoto on veristä, mutta vaalenee.

mulla tuli 3vkon päästä kyllä ihan lorahtelemalla vähän aikaa, niin että vuoto oli siis jo loppunut tyhjennyksen jälkee,ja sit yhtäkkiä vaa tuli kamalasti, ja loppu sit

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
mulla tuli 3vkon päästä kyllä ihan lorahtelemalla vähän aikaa, niin että vuoto oli siis jo loppunut tyhjennyksen jälkee,ja sit yhtäkkiä vaa tuli kamalasti, ja loppu sit

ok kiitos, ehkä mä en sit vielä soita mihinkään. side ei vaan ehdi imemään sitä määrää mitä sietä sillon tulee ni iski vaan paniikki.

..niin, ja sit mä soitin siitä niins se lääkäri sano et sitte jos ihan koko ajan alkaa tulemaan paljo, niin sit on eri asia, mutta mulla sillon niukkeni se ihan tosi äkkiä, seuraavana pvänä ei enää tullut

Yhteistyössä