Onko normaalia rv18+4 eikä liikkeet tunnu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ihmettelen suuresti kun ei vieläkään liikkeet tunnu,vatsa on kyllä kasvanu mutta ne pienetkin hipasut on kateissa.Illat on yleensä semmoisia kun menee maate ja yrittää olla paikallaan ja tunnustella tuntuisko liikkeitä mutta ei semmosta selvää oo tullu.Esikoisen kanssa menee päivät touhutes eli silloin en edes varmaan huomaa jos hipasee.

Yhtään en enää muista kuinka esikoisen aikaa oli.

Rv 17 oon viimeksi käyny neuvolas ja sillon ainakin sydän sykki.

On ollu jo niin kauan tällänen ei raskaana = ei mitään oireita olotila niin alkaa jo epäillä kaikesta.....

Täysin normaalia! Yleensä liikkeet tuntuu vasta rv20 jälkeen. Esikoisen kanssa mullakin oli niin, että niitä liikkeitä varmaan jännitti niin paljon, että siksi tunsi ne jo aiemmin. Mutta kakkosen kanssa taisin tuntea vasta rv21 tai jotain.. :whistle:

NO ei kaikki tunne ihan heti liikkeitä....minä tunsin ensimmäisestä vasta viikon 20 jälkeen nyt olen tuntenut aika aikaisin pientä liikettä jotka voimistuvat päivä päivältä. viikkoja 19

Tosiaan ihan normaalia.Myös istukan paikka vaikuttaa,itellä nyt viikot 22+1 ja neljäs lapsi,mutta liikkeitä ei vieläkään usein tunnu,koska istukka on etuseinässä.

todellakin on normaalia! esikoisesta yleensä tunnistaa liikkeet vasta jälkeen viikon 20, ja jos istukkakin vielä sattuu olemaan edessä, niin voi tuostakin myöhästyä. Mä tunsin tän nelosen paria viikkoa myöhemmin kuin kolmosen, ja kuitenkin istukka takaseinässä. ne vauvat vaan on niin erillaisia liikkujia, eri vuorokausirytmeillä jne.

Yhteistyössä