V
"vieras"
Vieras
Meidän 13,5v tipsulta pitäisi poistaa hammaskiveä, mutta minä en meinaa uskaltaa. Koiralla on enää kahdeksan hammasta ja on syönyt viimeisen vuoden aikana muutamia antibioottikuureja tulehduksen poistoon, kun hammaskiveä ei olla poistettu. Ell ei ole toimenpidettä tyrkyttänyt ja olen käsittänyt rivien välistä, että hän ei sen kannalla olisi. Yksityinen ell kuitenkin puhelimessa oli sitä mieltä, että ihan ehdottomasti pitää poistaa.
Tuntuu, että pitäisi uskaltaa mutta silti pelkään ihan suunnattoman paljon, että koira ei kestäkään toimenpidettä. Ja sitten koira olisi kuollut minun tekemän päätöksen takia.
Ja ihan turha siis kertoa mulle mitä kaikkea kauheaa voi tapahtua, jos hampaita ei hoida. Olen lukenut kaikki kauhuskenaariot ja kerronnut ne viidellä päässäni. :/
Tuntuu, että pitäisi uskaltaa mutta silti pelkään ihan suunnattoman paljon, että koira ei kestäkään toimenpidettä. Ja sitten koira olisi kuollut minun tekemän päätöksen takia.
Ja ihan turha siis kertoa mulle mitä kaikkea kauheaa voi tapahtua, jos hampaita ei hoida. Olen lukenut kaikki kauhuskenaariot ja kerronnut ne viidellä päässäni. :/