Onko normaalia ? *miesmutinaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
Onko teistä normaalia, että mies lähtee lähes joka ilta kavereiden luokse kahdeksan jälkeen, kun lapset ovat menneet nukkumaan? Perustelee sillä, että menee "hoitamaan asioita". Ja hänelle ei saa soittaa ja kysyä, koska tulee, kun tulee kuulemma silloin kun itse haluaa?

Mun mielestä ei ole normaalia, vaan mies on täysin itsekeskeinen paskiainen. Minä olen täällä sitte illat pitkät ja vahdin lasten unta. En edes saa itse unta, kun alitajuntaisesti kokoajan odotan koska se helevetun mies tulee. :/

no meillä ainakin on näin, pitää iltavapaata, lähtee siis katsomaan jalkapalloa,ym urheilua, pelaan pokeria(pelataan hiluilla) tai muutenvaan juomaan pari olutta ja se on sairaan rasittavaa ja ärsyttävää!!!! haluisin joskus viettää aikaa yhdessäkin, mies vaan sanoo että ehtiihän sitä, sen tiiä ettei se ainakaan petä x'D

juu, meillä neljäs kerta tällä viikolla kun mies menee Venäjälle tankkaamaan! Tottakai illalla kun on viileämpää ja kukas mukuloita vahtii ellen minä! Olis aika kiva itse käydä vaikka lenkillä iltamyöhällä, mutta mes vaan sanoo että mennään huomenna yhdessä... Ja nukkuu yli puolen päivän. V'tun kesäloma!!!!

Kun kirjoitin tätä, niin toiselta naiselta tuo kyllä kuulostaa, mutta mun on todella vaikea uskoa, että täältä metsän keskellä yhtään ketään tapaisi. Lähtee nimittäin aina joko kävellen tai mönkkärillä, eli kyllä sen toisen naisen pitäisi olla sitten melko lähinaapuri (jota en todellakaan usko) tai sitten naisen pitäisi aina hakea hänet joka ilta autolla jostain puskasta... No ei siinä mitään, voihan niinkin asia olla. Mun mielestä ukko on kyllä enemmänkin rakastunut niihin kavereihinsa (=naapurin ukkoihin)...

Yhteistyössä