V
vierailija
Vieras
Moikka, olen nuori aikuinen 23v ja aina ollut säännölliset menkat. Nyt kuitenkin on viime kuukaudet alkanut kierto heitellä muutamalla päivällä. Eli menkat alkanut 2 päivää etuajassa ja nyt viimeisimmät 4 päivää myöhässä. Viimeksi alkaneet menkat mietityttää myös siksi, että veren seassa on valkovuotoa reippaasti. Ja tätä ei ole ennen minulle tapahtunut joten siksi tänne kirjoitan, jos joku olisi tietoinen täällä mistä tämä voisi johtua.
En ole raskaana, testin mukaan ainakaan jonka tein eilen.
Ja kyllä, olen varannut ajan gynelle + tutkimukset tiedossa, mutta en ole hyvä odottamaan ja kaipaan kai jotain mielenrauhaa ja tietoisempien sanoja tilanteeseen. Ja jos ei ole muuta sanottavaa kun "odota lääkäriin menoa" tai "ei tämä ole mikään lääkärin vastaanotto" niin voi suosiolla skipata seuraavaan keskusteluun. Kiitos.
En ole raskaana, testin mukaan ainakaan jonka tein eilen.
Ja kyllä, olen varannut ajan gynelle + tutkimukset tiedossa, mutta en ole hyvä odottamaan ja kaipaan kai jotain mielenrauhaa ja tietoisempien sanoja tilanteeseen. Ja jos ei ole muuta sanottavaa kun "odota lääkäriin menoa" tai "ei tämä ole mikään lääkärin vastaanotto" niin voi suosiolla skipata seuraavaan keskusteluun. Kiitos.