Onko "normaalia" menettää neitsyys 12-vuotiaana, humalassa

  • Viestiketjun aloittaja näin kävi
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla se tapahtui pari vuotta aikaisemmin, vastoin tahtoani. Mies oli yli 40-vuotias ja joutui siitä vankilaan. Välillä tuntuu että olisi ollut parempi jos olisin ollut kännissä.
 
vierailija
Normalista en tiedä mutta itse aloitin 14 vuoden iässä. Tyttö oli vuoden nuorempi ja joku oli ollut asialla ennen minua. Yläkoulussa ja lukiossa hän oli aika "fillari".
 
vierailija
Ei ole normaalia vaikka nuorten puberteetti onkin aikaistunut. Ei ole normaalia ja lähinnä vaarallista että 12 vuotias käyttää alkoholia koska hänen elimistönsä on normaalia herkempi vaurioitumaan.
 
vierailija
Jostain syystä luonto on kuitenkin tarkoittanut, että myös 12-vuotias voi harrastaa seksiä ja mahdollisesti myös raskautua. Esim. kivikaudella 12-13 vuotta lienee ollut hyvinkin tavallinen lastensaanti-ikä. Kumpi on oikeassa, luonto vai suomalainen nykykulttuuri?
Silloin elettiin vain jotain 30-40 vuotta, eikä ollut niin väliä vaikka tyttö vaurioitui synnytyksessä loppuelämäksi
 
Ajattelen omaa pian 12- vuotiasta tyttöä, joka rakentelee lumilinnoja ja kiipeilee puissa...ja hän ei ole jälkeenjäänyt, vaikka hänelle on kova juttu juoda limsaa ja hengailla nuorisotalolla tyttöjen ja poikien kanssa perjantaina klo 16: toista.
 

Yhteistyössä