Onko normaalia? (kolmiviikkoisesta vauvasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tämä

Vieras
Kolmeviikkoinen vauva itkee melkein koko ajan. Saattaa huutaa kolmekin tuntia putkeen. Kun syö, on ok ja kun nukkuu, on ok. Muuten kitisee ja itkee koko ajan. Mitä pitäisi tehdä? Koliikkia?

Todnäk koliikkia. Otapa yhteys neuvolaan, saat lisäohjeita. Meillä auttoi Disflatyl-tipat, tosin meni 2 viikkoa titrata annos maksimiin, sitten auttoi todella hyvin. Samalla vaihdettiin Jekovitit Devitoliin, tiedä sitten auttoiko sekin osaltaan.

voi, kuulostaa tutulta. Mun tyttö huus ensimmäiset 3,5 kk ja vasta sen jälkeen alko rauhottuu. En osaa sanoo onko sun vauvalla koliikkia, mun vauvalla se oli. Kannattaa kysyy lääkäriltä, mutta veikkaisin että sitähän se on.

voimia sulle!

Itekkin suosittelen disflatyl-tippoja ja vesipohjaista d-vitamiinia, sekä vauvahierontaa (vyöhyketerapiaa)
Ja omasta ruokavaliosta ruisleipä ja kaalit pois, sekä kovasti käristetyt ruuat.

Ja rauha maahan!

Siis se, että vauva itkee, ei ole vaarallista. On vauvoja, jotka itkee vaikka ne ottais syliin ja niiden kaikki tarpeet (nälkä, vaipat yms.) olis tyydytetty... Äitinä ei voi muuta tehdä kuin pitää huutavaa lasta ja yrittää itse rauhoittua.

Miksikö näin sanon? Oisin toivonut, et joku ois mulle sanonut pari kuukautta sitten, kun vauva vaan HUUSI JA HUUSI ja mä itkin, et miksen saa sitä rauhoittumaan ja mitä teen väärin.

:hug: Jaksamisia! Siis jos koliikkia tms., saa myös omia hermoja veeeeenyyytttääääää... :xmas:

Yhteistyössä