Onko normaalia jos vauva ei ole potkinut koko raskauden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
On vain kääntyillyt ja työntyillyt rauhaisaan tahtiin. Olen vähän huolissani koska edellisessä raskauksissa vauvat ovat selvästi potkineet voimakkaasti.

Laskettu aika meni eilen umpeen ja nyt ollaan jo päivän yliajalla.

Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Oletko suorittanut liikelaskentaa?
Onko vauva ollut koko raskauden rauhallinen? Mulla esikoinen oli rauhallinen masuvauva ja sama tahti jatkui vauvana masun tällä puolella :)

Joo siis vauva liikkuu kyllä melkein ihan koko ajan mutta liikkeet vaan on tosi vaimeita ja rauhallisia. Tyttö on tulossa ultran mukaan. Poikia on edelliset tapaukset ja villejä sellaisia ovatkin!

Minulla oli sellainen myös. Ei paljoakaan monottanut. Lähinnä oikoi itseään. Syntyessäänkään ei kiljunut, vikisi ja katseli. Rauhallinen tyttö on nyt 3 v iässäkin. Toki tarvittaessa ääntäkin lähtee ja temperamentia löytyy. Terve ja ihana on.

Alkuperäinen kirjoittaja jos:
Potkii sisälle päin niin et huomaa? Tai istukka edessä,se vaimentaa potkut aika tehokkaasti.

Vauvan pylly on ollut melkein koko raskausajan työntyneenä ulospäin mahasta ja potkut kohdistuvat juuri sisälle. Istukka on kai edessä? Sen paikkaa ei ole edes neuvolakorttiin merkattu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Oletko suorittanut liikelaskentaa?
Onko vauva ollut koko raskauden rauhallinen? Mulla esikoinen oli rauhallinen masuvauva ja sama tahti jatkui vauvana masun tällä puolella :)

Joo siis vauva liikkuu kyllä melkein ihan koko ajan mutta liikkeet vaan on tosi vaimeita ja rauhallisia. Tyttö on tulossa ultran mukaan. Poikia on edelliset tapaukset ja villejä sellaisia ovatkin!

Kuulostaa hyvin samanlaiselta kun minulla oli. Ymmärrän huolesi, mutta varmasti kaikki ok!

Yhteistyössä