kestää viikon ja on suht koht runsaat. mietin vaan. tytöllä alko ja mun ainut tyttö, ja itsellä en muista mitä kesti ja kuinka kauan alussa.
ittelläni ainakin särkylääkkeet ohentaa verta niin paljon ettei kannata niitä syödä kuin äärimmäiseen hätään, jos haluaa et ne menkat joskus myös loppuu.Alkuperäinen kirjoittaja on:nuorempana voi olla kovinki runsaat ja pitkät. mulla itsellä kesti alkuun 5pv ja koko sen ajan runsasta vuotoa, sitte piteni 7 päivään. anna buranaa tms joka hieman vähentää vuodon määrää![]()
täällä alkoi 11,5v tytöllä, on siis vitosella.itselläni on alkanut saman ikäisenä, tosin olin silloin jo kutosella kun olen loppuvuodesta syntynyt..Alkuperäinen kirjoittaja eija:millä luokalla tyttösi?
mietin et kohtakohan meillakin ajankohtaista...
tyttö täyttää kesällä kaksitoista ja itsellä alko melkolailla saman ikäisenä. alko vaan huolestuttaa kun noin kauan kestää ja runsaatkin ovat. ei kuitenkaan ilmeisen kivuliaat oleAlkuperäinen kirjoittaja eija:millä luokalla tyttösi?
mietin et kohtakohan meillakin ajankohtaista...
mun ekat kesti 5 viikkoa!!! siis aivan jotain järkyttävää, kun ajatellaan että olin 10v kun menkat alkoi. 3 ekaa vuotta olivat todella epäsäännölliset ja kestivät kerrallaan pitkään.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel