Onko normaalia että mies ajaa 200 kilometriä tapaamaan naista?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kokonaisuus olisi hyvä tietää.


Mun mies ajoi 400 kilsaa eestaas useamman kerran suhteen alkuaikoina. Mulla oli lapset ja duuni ja jos olisin itse lähtenyt reissuun ni ois pitänyt lähteä perille päästyä takaisin. Miehellä oli sentään vapaata kaksi päivää viikossa ja pystyi ne valitsemaan niin että tuli mun luo ku lapset olivat isällään.
 
vierailija
Kokonaisuus olisi hyvä tietää.


Mun mies ajoi 400 kilsaa eestaas useamman kerran suhteen alkuaikoina. Mulla oli lapset ja duuni ja jos olisin itse lähtenyt reissuun ni ois pitänyt lähteä perille päästyä takaisin. Miehellä oli sentään vapaata kaksi päivää viikossa ja pystyi ne valitsemaan niin että tuli mun luo ku lapset olivat isällään.
Reilut 600 kilsaa mainitsit toisessa ketjussa.
 
vierailija
Itse olen aikoinani liikkunut miehen luokse juuri tuon ap:n mainitseman matkan verran yhteen suuntaan, enkä kokenut sitä hankalaksi ollenkaan. Toki tapaamiset rajoittuivat pääsääntöisesti viikonlopuille ja molemmat liikuimme vuoroviikoin, jos mahdollista.
 
vierailija
Mä en tiedä normaalista oikein mitään, koska olen itsekin sen verran epänormaali ja tällaisena epänormaalina miehenä voisin, ja olenkin ajanut pidemmänkin matkan tapaamaan naista. Niin harvoin tapaan mukavan, sopivan ja minusta edes jonkin verran kiinnostuneen naisen, että mielelläni voin tuollaisen matkan huristella. Mitäänhän näistä tapaamisista ei yleensä seuraa, mutta onpahan jotain vaihtelua arkeen.
 

Yhteistyössä