Onko normaalia et haluaa naida vanhempaa miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neito"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neito"

Vieras
Oon 32vee nuori villi naikkonen ja mulla ei oo miestä ja oon ain halunnut että löydän jonkun 50-60v miehen baarista naimaan mua ja myös käy tumma ihoinenkin ulkomaalainen mies onko tää normaalia?
Annoin kerran yhden ulkomaalaisen miehen jota en tuntenut niin kosketella kädellä pimppiin ja mies tarjosi 50e minulle sen jälkeen ja häivyin heti siitä kotia kännipäissään olenko siis huora vai mikä mua vaivaa kun tekee mieli koko ajan?

Alkuperäinen kirjoittaja namusetä55;24913598:
Tottakai on. Ei nuoret kollit osaa kaikkia temppuja ja onhan mukavampaa naksautella luksuskäpässä kuin suttuisassa Corollassa.

Nooh, ei minun tuntemani 32-vuotiaat kyllä ajele enää suttuisella Corollalla ;)
enempi sellainen alle kaksikymppisten juttu.

Olen ap:ta vuoden vanhempi ja seurustelen 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ei ole kyse siitä ettenkö saisi omankin ikäisiä, mutta nyt vain kolahti kemiat yhteen tuon ikäisen kanssa. En mä tuijota sitä ikää ja vaadi että kumppanin pitää olla jonkun tietyn ikäinen.

Olen mielelläni käytettävissäsi, olet ihan normaali mutta haluat kokea kokemusta omaavaa ja siinä ei ole mitään väärää. On hyvä saada kokemuksia ja tottakai
vanhempaa miestä ilahduttaa ja nuorentaa kun saa nuorta kiihkeää naista.

Pistä viestiä jos kiinnostaa, välimatka ei este. tolopanukko@luukku.com

Olen 56v valokuvaja. En ole mikään pedofiili mutta tunnen itseni edelleen nuoreksi ja siksi etsin nuoria ta i kssi-ikäisiä tyttöjä. Asun Helsingissä. Vastaa pikaisesti, olen kohta lähdössä kuvausmatkalle... Viikonlppun aikana. Odotan sinua. Olen 180cm ja 80kg. Vaalet pitkät hiukset, yli olkapään, profiililtaan mnua sanotaan intiaaniksi. Ota yhteyttä. Hannes.

[QUOTE="neito";24913740]Otan myös entiseltä ukoltani välillä poskeen ja hän on 26 sitten hän käy välillä naimassa kanssani mutta meillä ei ole muuta siinä.[/QUOTE]

Kai nyt korollassa on edes karvanopat?

Yhteistyössä