Onko noloa jos 19-vuotias ei ole seurustellut?

• Viestiketjun aloittaja mien
  • Ensimmäinen viesti
mien
Itselläni on tälläinen tilanne että en ole koskaan seurustellut:/ Onko se teidän mielestä noloa/ mitähän miehet siitä ajattelee jos tyttö on kauhean kokematon? Mulla on kyllä ollu juttua monenkin kanssa, mutta siihen se sitten on jäänytkin, kun baarista löytää aina vaan yhdenyön juttuja ja mua ei sellaset kiinnosta :)Ei se "oikea" taida tällä näkymin tulla koskaan vastaan, alan kohta tympääntyä tähän sinkkuuteen:/

.--
Ei se ole noloa. Voin lohduttaa, että on olemassa 40v. jotka ei ole koskaan seurustellut. :D Mutta siis, olet todella nuori ja kerkeät kyllä varmasti seurustella elämäsi aikana monet kerrat..

Ei ole. Mä olen 2 vuotta vanhempi enkä ole ikinä seurustellut enkä harrastanut yhden illan juttuja. Suurin osa miehistä on pitänyt sitä ihan positiivisena asiana. Ja ihan sama, vaikka eivät pitäisi.

Netta
Ei ole! Huom! Tee jotain kivaa esim käy kuntosalilla, keilaa, pyöräile jne unohda paineet seurustelusta! Kun odotat jotain se ei tule vastaan,kun et odota se todennäköisesti kolahtaa vastaan! kokemusta on =)

vieras
Ei ole noloa, mielestäni olisi nolompaa jos niitä miehiä olisi tuohon ikään mennessä ollut jo kovinkin paljon. Itse olin, uskokaa tai älkää, jo 27-vuotias kun ensimmäistä kertaa vakavammin seurustelin kenenkään kanssa. Olen todella valikoiva miesten suhteen ja kukaan muu kuin nykyinen mieheni ei kelvannut seurustelukumppaniksi.

Mä uskon, että miesten mielestä on vain hienoa, että nainen on vähemmin kokenut. Ei siinä ole mitään noloa. Ainoastaan ehkä itsellä voi olla epävarma olo ja luonnollisestikin me ihmiset haluamme saada kumppanin vierellemme. Mutta ainakaan näin aikuisesta näkökulmasta, ei ole lainkaan noloa ja välillä ihmetyttääkin nuorten kiire saada kaikkea. Sulla on aikaa seurustluun vielä vuosia (ainakin toivottavasti) ja ehdit kokea vielä vaikka kuinka monta upeaa miestä rinnallesi ennenkuin oikean löydät. Turhaan tuhlaat aikaasi pojannulikoihin, jos ei sopivaa ole kohdalle sattunut.

k
Ei ole noloa. Itse asiassa väittäisin, että se on kunnioitettavaa ja epäilen, että miehet tätä paheksuisivat missään määrin :)
Kyllä se oikea sinut vielä löytää tai sitten löydät hänet. Älä siitä stressiä ota, aikaa on :)

Ihan ok, tietysti ois kivaa jos löydät jonkun kun sitä itse kovasti toivot, mutta ei hätää.
Tiedän pari kolmekymppistä, varsin fiksua tyyppiä, jotka on olleet ikänsä sinkkuja... Älä anna ympäristön odotusten lannistaa :). Parempi yksin kuin "kenen tahansa" kanssa.

mien
Kiva se on kyllä olla sinkkukin et ei siinä mitään, mut ku melkein kaikki kaverit seurustelee ja puhuu vaan koko aika miehistänsä, niin mä sit vaan aina kuuntelen ja ei siinä oikein voi omasta kokemuksesta paljo mitää kommentoida:/ Ku tuntuu et siitä nostetaan kauhee haloo jos on sinkku tai sit mä vaan kuvittelen:D

Mii
Omani löysin juuri ennen 20-vuotispäivääni. Edelleen olemme yhdessä. Takana siis yli 20 -vuotta. En ole katunut elämääni. Yhden miehen olen sänkyyni päästänyt, ja täytyy sanoa, että siitä ajasta olen kovin nauttinut. Kuten hänkin - hänellä kokemuksia useammastakin naisesta, mutta nyt on kuulemma oikea natsannut :) Ole ylpeästi oma itsesi älkäkä kellisty ennenkuin on aika ja sinusta tuntuu hyvältä.

jadal
En minäkään ollut seurustellut ennen mieheni tapaamista, oli silloin 20.
Jotain säpinää joskus toki ollut muutaman kerran, mutta seurustelusta ei ole voinut puhua. Eikä siinä mitään noloa ole ollut mielestäni :)

Vieras
Ei ole noloa. Itse olin 30 kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa ja oli eka vakava ja pitkä suhde, joka nyt on kestänyt 10 vuotta. Yhden illan juttuja en ole koskaan harrastanut.

Kifa
Ei ole noloa. Jos pitää riman korkealla niin sehän on vain merkki siitä että arvostaa itseään kun ei tyrkytä itseään ensimmäiselle vastaantulijalle jotta nyt joku olisi. Ja tilastollisesti ottaen harva on tuossa iässä sitä varsinaista elämänkumppaniaan tavannut vaan yleensä se todellinen rakkaus löytyykin vasta kahdenkympin paremmalla puolella, joskus vasta paljonpaljon myöhemminkin.

Ja itse olin 20 v. ja neitsyt kun aviomieheni tapasin ja hänellekin minä olin ensimmäinen (ikää 2 v. enemmän kuin minulla). Nyt takana jo 10 onnellista vuotta. :)

Kifa
Ja baarista löytää juurikin niitä miehiä jotka tykkäävät käydä baarissa pokaamassa seuraa, niin se vain on. Jos haluat rinnallesi kultturellin miehen niin niitä löytyy kulttuuririennoista, jos korkeasti koulutetun niin niitä löytyy yliopiston luennoilta ja jos käsistään kätevän niin vaikkapa kansanopiston kursseilta. Eli saalistusreitit ja pyydykset sen mukaan mitä ollaan hakemassa :)

Yhteistyössä