Onko nimiehdotuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv27

Vieras
Joonaksen ja Juulian siskolle tai veljelle?

Saa alkaa muullakin kuin J-kirjaimella. Kakkoselle tuli sattumalta samalla alkava, kun vain oli niin Juulian näköinen.

Olen kuitenkin miettinyt myös J:llä alkavia, kun en tiedä miten sitä suhtaudutaan jos kolmannella alkaakin eri kirjaimella.... onko se leimaavaa? Turhaa miettiä ehkä, mutta käväisi sekin mielessä.

Josefiina, Joonatan ja Johannes on omia suosikkejani.

Olen miettinyt myös mm. Eveliinaa, mutta käykö se jatkeeksi tohon?

Ehdotelkaa vapaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Eveliina käy hyvin joukon jatkeeksi mielestäni.
Kun perheessä on 3 pitkää, samalla kirjaimella alkavaa nimeä, mänöö kieli solmuun... :|

Mutta esim. Joonas, Juulia ja Josefiina minusta kuitenkaan ei mene solmuun... noista poikien nimistä jatkona en sitten teidämeniskö jo solmuun.

Jasmiina... noihin nimiin luulisi olevan helppo keksiä samankaltaisia, mutta kuitenkin eri oloisia nimiä tuleville sisaruksille - mutta mulla ei kyllä leikkaa just nyt yhtään. Mut esim tuo ehdotettu Linnea olisi oikein ihana!

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Mikäs niissä aiemmin ehdotetuissa oli vikana? Sähän kyselit viime viikolla samaa asiaa.

No enhän minä viime viikolla saanut juurikaan ehdotuksia, kysyin lähinnä mielipidettä nimestä Jinna.

Jenniina ei vaan oikein kolahda... on liian keksityn oloinen. Helmiina ja Peppiina on ihan kivoja,mutta ei mene miehellä läpi tuollaiset. Linneassa ikävä mielleyhtymä. Liliasta tykkään itse, mutta en tiedä onko se liian vaikea ja sopisko se?

Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
ja mun mielest on positiivist kans jos ei kaikki ala samalla kirjaimel mut jos jo kaks on ni vois se kolmas ihmetellä et mikä "perheen musta lammas" hän o ku hällä ei ole..

Lapsuudessa naapurustossa asui 14-lapsinen perhe, jossa kaikilla paitsi yhdellä alkoi nimi T:llä. Silloin jo mietti, että mikä juttu on kyseessä. Se erikirjaiminen oli vielä aikalailla keskellä sisarusparvea.

Yhteistyössä