onko ne sikaflunssan oireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höö

Vieras
olla vaikka kurkkukipu ja väsymys,päänsärky,nuha?
vai tuleeko aina kuume myös?
kun kuumetta ei oikeastaan ole,mulla on aina lämpö ollut normaalisti jonkun 37.1-37.3 välillä..ja se ei kai ole kuumetta kun on aina lämpö tollanen,kesälläkin..

Mä oon varmaan ollut sit jo kaks viikkoa sikataudissa, jos noita oireita katsotaan. Pää kipeä, pientä kurkkukipua silloin tällöin, väsyttänyt ihan kauheesti, välillä oksettava olo ja lämpöä joinain päivinä 37,2.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon varmaan ollut sit jo kaks viikkoa sikataudissa, jos noita oireita katsotaan. Pää kipeä, pientä kurkkukipua silloin tällöin, väsyttänyt ihan kauheesti, välillä oksettava olo ja lämpöä joinain päivinä 37,2.

mullakin on oksettava olo mut ei okseta..ja jotain ihme pistelyä keuhkoissa aina välillä..tai sellasta jännää..

Jossainhan oli että voi mennä ihan flunssan oireillakin tuo tauti ohi.Meilläkin flunssaa,vain yhdellä lapsista käväisi yhtenä iltana kuume yhtäkkiä korkealla,seur.pvänä ei mitään.Ja sama lapsi valitteli tuon jälkeen myös vatsakipuja.Mut mistäs nuista tietää...Lähipiirissa ja kerhotutuilla on ollut paljon rajumpaa tautia,korkeaa kuumetta ja kauheaa päänsärkyä jne.

Mullakin ollut muutama päivä kurkku kipeä, pahoinvointia, lihassärkyä, pääkipua, pikkasen yskää ja nuhaa, kylmää oloa muttei ole kuumetta. Pikkasen pistää välillä myös keuhkoihin.

Yhteistyössä