onko nämä supistuksia? kohtako lähtö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viikolla 38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viikolla 38

Vieras
minulla menossa rv 37+1
kolme päivää on vatsa kovettunu ja samalla alaselkään sattunut ja vatsaan,tuntuu kuin kakka tulisi jotenkin painon tunne alapäässä ja vähän helläkin alapää on. Limatulppaa ilmeisesti tullut jo parin viikon ajan(paksumpaa,kellertävää vuotoa) jota tulee nyt ilmeisesti ton supistustenki aikaan..ainakin paperiin on jäänyt kellertävää jossa kirkastakin limaa.
viimesimmät tällaset tuntemukset tuli n.klo15 ja 16.30 ja 17.20
lääkäri totesi viikolla 36+2 että kohdunsuu on pehmeä,n.0,5cm auki ja 0,5cm jäljellä ja että vauvan pää tuntui tutkimusta tehdessä tuolla alhaalla.

millasia kokemuksia/tuntemuksia teillä on ollut synnytystä edeltävinä päivinä ja kuinka kauan on mennyt kun on lapsi syntynyt?

Kyllähän nuo supistuksilta kuulostaa mutta vielä aika verkkaisesti tulee ja saattaa loppua kokonaan tai sitten kiihtyä. Nyt vaan seurailet ja saattaa olla, että olet jo yöllä synnyttämässä tai sitten menee kaksi viikoa yli lasketun ajan... Tiiä näitä. Tsemppiä tulevaan!

Esikoisesta oli tunne että on kova p.hätä, viisi tuntia siitä oli poltot jo niin kovat että oli pakko lähteä.

Kuopus puolestaan hätyytteli vähän väliä, välillä supistuksia tuli säännöllisesti 5h putkeen.

Kyllä ( mun mielestä ) sen erottaa koska ne on niitä supistuksia..

tässä vaan jännittää ja vähä pelottaa kun on nopeita olleet noi synnytykset ja koska esikoisen synnytys alkoi veden menolla rv36 ja supistuksia en tuntenut..ponnistusvaiheessa vasta teki kipeeta..synnytyksen kesto 6h.
toi toinen alkoi supistuksilla rv41..teki kipeetä vain alapäässä ja kun supistuksia tuli 25min. välein lähdettiin sairaalaan 40km päähän ja olin jo 5cm auki..synnytys kesti yht.5h

Yhteistyössä