I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:Mieshän se. Eikös Nalle Puhissa kaikki muut ole miehiä paitsi Kengu...!?
Alkuperäinen kirjoittaja iiris:Okei, herraksi alunperin luulinkin. Mutta tuossa vaan möhköfanttia katseltiin, jossa kanilla oli papiljotit korvissa ja vaaleanpunainen aamutakki.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:Mä oon aina luullu Nasua tytöksi... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Alkuperäinen kirjoittaja iiris:Okei, herraksi alunperin luulinkin. Mutta tuossa vaan möhköfanttia katseltiin, jossa kanilla oli papiljotit korvissa ja vaaleanpunainen aamutakki.
heh, jos se on sit sellanen puolen hehtaarin metsän metroseksuaali![]()
Alkuperäinen kirjoittaja adetta:Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:Mä oon aina luullu Nasua tytöksi... :ashamed:
niin minäkin...on aika tyttömäinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja adetta:Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:Mä oon aina luullu Nasua tytöksi... :ashamed:
nasukin on poika
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja adetta:Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:Mä oon aina luullu Nasua tytöksi... :ashamed:
nasukin on poika
mistä sen tietää että on poika?
Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Alkuperäinen kirjoittaja iiris:Okei, herraksi alunperin luulinkin. Mutta tuossa vaan möhköfanttia katseltiin, jossa kanilla oli papiljotit korvissa ja vaaleanpunainen aamutakki.
Alkuperäinen kirjoittaja adetta:Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Alkuperäinen kirjoittaja iiris:Okei, herraksi alunperin luulinkin. Mutta tuossa vaan möhköfanttia katseltiin, jossa kanilla oli papiljotit korvissa ja vaaleanpunainen aamutakki.
juu, paplarit oli... mut kai nykyaikaa.