Onko nainen koskaan ehdottanut suoraa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehille kysely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miehille kysely

Vieras
Ei ole tavatonta (siitä onkin tavat kaukana), että mies vihjailee tai vonkaa naiselta melko suorasanaisesti. Mutta kun vonkaaja onkin nainen, on mies ihan uudessa tilanteessa.

Mua eräs yh-mamma pyysi asunnossaan sängylle, pyysi riisumaan housut (en ottanut) ja riisui ne sitten minulta. Sitten homma jatkui niin, että hän pullautti (riippu)rintansa esiin ja tuli viereeni ja kävi käsiksi... :) Toki tunnettiin ystäväpohjalta, mutta en olisi ikinä uskonut, että noinkin herttainen ja kiltti tyttö ei pysty pidättelemään halujaan. :O

Mutta onko muilta miehiltä koskaan nainen vongannut seksiä suorasanaisesti?
Suostuitko? Kuinka kävi?
Jätetään tyttöystävät yms. sekä exät, maksulliset ja juopuneet pois laskuista.

Veikkaisin, että tällaisiakin naisia löytyy (ja sellaisia miehiä joita vongataan). :)

Ei ole tavatonta (siitä onkin tavat kaukana), että mies vihjailee tai vonkaa naiselta melko suorasanaisesti. Mutta kun vonkaaja onkin nainen, on mies ihan uudessa tilanteessa.

Mua eräs yh-mamma pyysi asunnossaan sängylle, pyysi riisumaan housut (en ottanut) ja riisui ne sitten minulta. Sitten homma jatkui niin, että hän pullautti (riippu)rintansa esiin ja tuli viereeni ja kävi käsiksi... :) Toki tunnettiin ystäväpohjalta, mutta en olisi ikinä uskonut, että noinkin herttainen ja kiltti tyttö ei pysty pidättelemään halujaan. :O

Suostuitko? Kuinka kävi?

Veikkaisin, että tällaisiakin naisia löytyy (ja sellaisia miehiä joita vongataan). :)

30 vuotisella panouralla on muutamia naisia ehdottanut suoraan nussimista. Enkä ole kieltäytynyt kertaakaan.

Viimeksi muokattu:
itselle sellaiset joita on tullut jo pantua (mm. yhden illan tapaukset), ovat ehdottaneet, mutta ne joiden kanssa ei ole sängyssä oltu, eivät uskalla kysyä. tässä tuntuu menevän raja. t.M32

Jos lasketaan suoraksi pyynnöksi pikkareiden laittaminen puvun takin taskuun, niin sitten kyllä.

Aika suoraehdotus oli sekin, kun kerroin naiselle, että sinun kanssasi olisi ihana tanssia vaikka koko yö. Ja vastaus oli, että jos haluat jotain enemmän niin kysy suoraan.

Tai hotellin ravintolassa: "Saisinko käytää sinun hotellihuoneesi vessaa ..." Ja vartin päästä oltiin touhuissa, eikä ollut kyse maksullisesta.

Eräs mies kertoi minulle kerran, että hänen kaverinsa panee kaikkea liikkkuvaa. Eli tässä on jälleen hyvä todiste siitä, että joilekkin miehille kelpaa kuka tahansa seksiiin...

Hyvänen aika, kyllä minä ehdotan, jos siltä tuntuu, eikä siinä ole mitään pahaa tai likaista. Toki haluan jnk verran ko. miestä tuntea, mutta minusta miehen pitää olla otettu, jos nainen tekee nätisti ehdotuksin. Nythän eletään hei tasa-arvon aikaa!

Hyvänen aika, kyllä minä ehdotan, jos siltä tuntuu, eikä siinä ole mitään pahaa tai likaista. Toki haluan jnk verran ko. miestä tuntea, mutta minusta miehen pitää olla otettu, jos nainen tekee nätisti ehdotuksin. Nythän eletään hei tasa-arvon aikaa!

Minä olen ehdottanut miehelle seksiä ravintolassa yhden illan suhteena, mutta hän kieltäytyi ja halusi mieluummin lähteä treffeille perinteiseen tyyliin.

Viimeksi muokattu:
Pariin otteeseen on kysytty, olen aina ollut otettu ja olen kyllä pannutkin.
Myös hieman epäsuoria kysymyksiä on tullut vastaan, esim osaatko suudella hyvin, tai hieroisitko mun selkää. Kaikki edellisistä on johtanut seksiin.

Kummallinen kysymys, aivan kuin naiset eivät saisi kysyä suoraan..... hmm miehet eivät kylläkään saa, ellei sitten olla edetty tarpeeksi pitkälle tutustumisessa.

Olen vongannut, ja olen siis nainen. Miespuoliselta työkaverilta on tullut vongattua, ja välillä tuo on antanutkin. Ei sille vaan voi mitään jos on tällainen viriili nainen.. ;)

On ehdottanut. Eräänä perjantaina kun kävin töiden jälkeen muutamalla oluella paikallisessa pubissa, josta kotiuduin jo heti iltayhdeksän jälkeen. Naapurirapussa asuva kaverini ex-vaimo tuli soittelemaan ovikelloani kun olin suihkussa. Menin pyyhe lanteillani avaamaan oven. Nainen otti välittömästi ns. vehkeestä kiinni ja tunki sisään asuntooni sanoen, että nyt on pakko saada munaa. Saikin.
Tästähän alkoi kiva seksisuhde. Puheluihini tai tekstiviesteihin tämä nainen ei juurikaan vastaile, mutta tulee pari kertaa kuukaudessa luokseni, pääasiassa arki-iltaisin, kun on saanut lapsensa nukkumaan. Eikä mua yhtään harmita :)

Itseasiassa paljonkin.
Vaimon sisaren kaveri vaati panemaan itseään. En suostunut ja hän loukkaantui.
Eräs yhteinen tuttavarouva ehdotti seksiä, mutta taas kieltäydyin.
Sinkuilta ei ole tullut ehdotuksia, mutta naimisissa olevilta tulee useinkin.

Suostuitko? Kuinka kävi?

Nuorempana tuli paljonkin...nyt ehdottajana on vain oma akka :(

Viimeksi muokattu:
Toivottavasti tuo vähän ylempänä kommentoinut viriili nainen ei ole vaimoni. Hän on niin menevä nainen, että en meinaa millään pystyä pitämään häntä aisoissa. Yksin en häntä voi päästää enää reissulle, hän laatii heti tapaamisen vakikumppaninsa kanssa. Olen joutunut kieltämään häneltä ratsastuksen, hän pani ratsastuksenopettajan kanssa. Samoin kävi judokurssilla. Nyt hän panee vain yhtä trukkikuskia työpaikallaan, sitä en ole vielä häneltä lopettanut koska muuten hän ei kerta kaikkiaan pysy housuissaan.

Niin, en halua jättää häntä vaikka tiedän hänen tapansa, häneltä saa aivan uskomatonta seksiä eikä yksi mies vaan riitä hänelle. Ja hän tekee aivan uskomattomia juttuja vongatessaan seksiä. Hän on niitä harvinaisia, jotka todella antaa vessassa ja jotka aina tekee aloitteen eikä mies voi sanoa ei.

No zoukki zoukki viriili rouva, et tietenkään ole vaimoni koska en ole kanssasi naimisissa. Mutta toivon tunnistavani tyypin eli olet eräs niistä uskomattomista olennoista, jotka swingereiden bileissä keräävät jonon. Oma mies sattuu jonoon ja kun odottaa vuoroaan niin kolmantena ollessaan alkaa tunnistaa jonon miehille jakavan, orgasmia saavan naisen äänen oman sydänkäpynsä ääneksi.

Ja minä siis kuuluun siihen harvalukuiseen hedonistien joukkoon, jotka osaavat arvostaa juuri tuota naisen ominaisuutta.

Niin, minulle ei kukaan vieras nainen ole ehdottanut suoraa seksiä, tutut kylläkin mutta olen tyytynyt vain kädellä koittamaan.

Yhteistyössä