onko näin että maksaja päättää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh?

Vieras
Otetaas esimerkki, sinä maksat teillä kotona televisioon maksulliset kanavat (siis sen kortin) niin oletko se sinä joka sitten määrää mitä siitä televisiosta katsotaan.

meillä valittaisiin jokaista kiinnostavia kanavia ( eikös niitä saa jotain 5 kpl? ),tässä tapauksessa meillä on 3 tv:n katsojaa..voisi vaikka tehdä niin,että jokainen valitsee yhden mieleisen kanavan ja sitten 2 muuta olisi jotain,mistä tulisi kaikille jotain.ei suinkaan niin,että kaikki olisi jotain kanavia mistä tulis vaan jalkapalloa miehen iloks.

Me olemme ihan aikuisia molemmat, katsotaan sitä mikä kiinnostaa molempia, lapset eivät ole vielä telkkarista kiinnotuneet ja heidän vilmejään varten on oma televisio. Jos tulee sellanen ohjelma toisen kanssa päällekkäin jota joku muu katsoo, minkä ehdottomasti haluan katsoa, voin siirtyä kyllä toista telkkaria katsomaan.

Meille perheeseen hankituissa asioissa on vanhemmilla yhtäläinen käyttöoikeus, lapsilla rajoitettu ja vanhempien harkinnanvarainen. Sama se kumpi on vaikka sen kortin sitten hankkinu.

[QUOTE="Lellu";26097601]Mites semmosessa tilanteessa, kun toinen maksaa televisioluvan ja toinen on maksanut television? Kuka päättää, mitä katsotaan?[/QUOTE]

Sori, mutta jos tälläsiä "kortteja" pitää alkaa kaiveleen takataskusta niin onkohan silloin yhdessä olo jo liian vaikeaa.

Meillä mies valtaa television iltaisin ja hän päättää mitä kanavaa sieltä katsotaan, yleensä siis urheilua. Tästä meillä nyt hieman keskustelua, että eikö me muut saada katsoa mitä halutaan. Meidän toisessa televisiossa ei näy kaikki samat kanavat kuin toisessa. Tänään sitten mies tuumasi että hän ne kanavat maksaa joten hän myös päättää mitä siitä katsotaan.
No täytyy nyt sit kait ostaa toinenkin maksullinen kortti. Ja lopettaa tää valittaminen... :(
Tuumasinpa sitten aamulla miehelle kun hän rupesi aamupala pöydässä lukemaan päivän lehteä, että minä tämän lehden maksan joten minä myös luen tämän aamulla ensin! Hänen mielestään tämä oli nyt sit eriasia, ei voi verrata televison katseluun....
Aivan naurettavaa touhua! Vai mitä mieltä olette?

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;26097711:
Meillä mies valtaa television iltaisin ja hän päättää mitä kanavaa sieltä katsotaan, yleensä siis urheilua. Tästä meillä nyt hieman keskustelua, että eikö me muut saada katsoa mitä halutaan. Meidän toisessa televisiossa ei näy kaikki samat kanavat kuin toisessa. Tänään sitten mies tuumasi että hän ne kanavat maksaa joten hän myös päättää mitä siitä katsotaan.
No täytyy nyt sit kait ostaa toinenkin maksullinen kortti. Ja lopettaa tää valittaminen... :(
Tuumasinpa sitten aamulla miehelle kun hän rupesi aamupala pöydässä lukemaan päivän lehteä, että minä tämän lehden maksan joten minä myös luen tämän aamulla ensin! Hänen mielestään tämä oli nyt sit eriasia, ei voi verrata televison katseluun....
Aivan naurettavaa touhua! Vai mitä mieltä olette?

On kyllä aivan naurettavaa touhua.

Niihin kortteihin voi saada myös rinnakkaiskortin, niin ei tarvi kahdesta kanvapaketista kuitenkaan maksaa.

Yhteistyössä