onko näin että jos mies huomioi naista niin mies on naismainen toisten mielestä

naiset valittaa kuinka miehet ei huomioi heitä, eivät osallistu kotitöihin (tekin, kun lukee näitä juttuja)
jos jollakin on mies joka huomioi naista niin mies on ällöttävä, naismainen?
tiedättekö te mitä te haluatte mieheltä?

minä osaan olla laiska ja tekemätön kun rankka työputki päällä, mutta yleensä osallistun vaimon töihin auttamalla häntä ja lasten viihdyttäminen on se ykkös juttu.
rakkauden tunnustuksia heittelen päivittäin, se on jo vaimolleni arkea, mutta hänen ystävänsä ihailevat että kuinka jaksan. koskaan ei ole ystävät minulle sanoneet että olet ällö vaan en tiedä mitä keskenään puhuvat.

saatan ostaa kotimatkalla vaimolleni lahjan ilman muuta syytä kuin sen että hän on vaimoni ja lasteni äiti.

ensimmäisen lahjan ostin hänelle kun olimme seurustelleet viikon ajan, hän tottui jo nuorena näihin huomionosoituksiin.

onko tälläinen mies oikeasti ällö vai oletteko kateellisia?
 
vieras
Ehkäpä se ällöttävyys kuuluu sun tekstistäs, sun kirjoitusasusta. Kirjoitat jotenki hiukan imelästi.

Tekosi eivät ole ällöjä vaan hienon ja rakastavan miehen tekoja.
 
miettäkää onko miehenne koskaan yrittänyt auttaa teitä, järjestänyt yllätystä, tehnyt omatoimisesti jotain yllättävää?
kuinka olette reagoineet?

monet kaverini kertovat kuinka ovat pesseet vaikka pyykkejä kun vaimo kipeänä sängyssä nukkumassa. saaneet palkaksi haukkumiset kuinka heidän alusvaatteet pesty väärässä asteessa tai villapaitojen kanssa yhdessä.
tai joku on tehnyt ruokaa niin ensimmäisenä vaimo alkanut mesoamaan kuinka sotkuista kun mies käyttänyt kastikkeen tekoon kolmea eri kattilaa.
tuollainen syö miestä, älkää ottako kierroksia hyvästä yrityksestä tai käy niin että ukko makaa ennemmin siellä sohvalla kun yrittää mitään


nyt minun vaimoni heräsi siispä keittiöön
 
A shadieeyah
Naisten pitäis osata löysätä pipoja ja arvostaa sitä että mies yrittää(tai neuvokaa sitten edes niitä miehiänne ajoissa että mikä missäkin pestään jne).

Ja semmonen mies joka huomioi vaimoa on paras. Ja ite tykkään semmosesta(ja semmonenhan toi mies onkin. tekee arjessa pikku ylläreitä ja pitää huolta. Kokkaa ja pesee pyykkiä mut sillon se hoitaa ne ja mie en siihen puutu).
 
Ei oo naismainen olleskaan. Mut niinhän se menee että koskaan ei olla tyytyväisiä. Ei täydellistä kumppania taida edes olla ja kaikissa meissä vikamme on.
Musta on vain positiivista jos mies huomioi naistaan, auttaa kotitöissä ja tuo vaikka kukkia joskus. Mä luulen että monasti miehet "pelkää" miespuolisten ystäviensä kommentteja asiasta ja pilkantekoa tossukasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Huomioivatko naiset samalla tavalla miestään kuin miehen pitäisi huomioida naistaan?
Huomioin minä ainakin. Mutta mun mies ei oikein tykkää halailusta :D ja mä taas tykkäisin kovastikin sellasesta huomioinnista mutta sitte vaan osoitan huomiota muutoin.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Huomioivatko naiset samalla tavalla miestään kuin miehen pitäisi huomioida naistaan?
ite ainakin huomioin..
Laitan lempiruokaa, hierontoja(ilman välttis sitä ;) ..mutta silläkin yllätän erikoisesti ), joskus pieniä herkkuja. Pieniä herkkuja tarkotan et esim myö mennään vaikka pojan kaa asioille ja miehellä on vapaa päivä niin jätän aamupalan valmiiksi pöydälle lehden kera ja kahvi on napsautusta vaille valmis jne jne.
 
Miä
Musta on ihanaa kun mies aina ajattelee minua. Jos se käy vaikka kaupassa niin se tuo jotain mistä minä voisin pitää =) Tai soittaa että haluatko jotain :heart: Ei se tartte iso asia olla että tuntuu mukavalle =)
 
Miehiä ja sen tapasia
Alkuperäinen kirjoittaja julle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten mun mielestä paistaa kilometrin päähän, että tämä ap on jonkun ahkeran palstalaisen (naispuolisen) alter ego...
mä olen haistavinani samaa
Näinhän tää asia on ja vähän samaa epäilen muutamasta muusta. No eipä sillä suurta väliä ole toisaalta. :D

 
Suurin lahja minulle on mies itse, en muuta osaa kaivata. Vaikka se hoitaa kotia ja lapsia, tekee melkein mitä vaan, mutta ei osta siteitä kaupasta, niin on se silti miehisin mies, jonka oon ikinä nähnyt.
Tuttujen miehet jotka samaan tapaan toimivat kotonaan, ovat musta myös erittäin miehiä.
Ällöt miehet sit taas ei tee mitään, ei miesten, eikä naisten hommia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Suurin lahja minulle on mies itse, en muuta osaa kaivata. Vaikka se hoitaa kotia ja lapsia, tekee melkein mitä vaan, mutta ei osta siteitä kaupasta, niin on se silti miehisin mies, jonka oon ikinä nähnyt.
Tuttujen miehet jotka samaan tapaan toimivat kotonaan, ovat musta myös erittäin miehiä.
Ällöt miehet sit taas ei tee mitään, ei miesten, eikä naisten hommia.
Juuri näin paitsi meillä ostaa ne siteet tarvittaessa.
Yks melkein 40 vee isi keskittyy työttömänä ollessa vaan pleikkarin peluuseen ja jaksaa vetää kaljaa.Lapsia on jo kuus,asuuvat äideillänsä,joita muutama...Seittemäs vauva tulossa ja tätä nahjusta kiinnostaa vaan kaljan juonti ja lasten pelit,haloo.Panee miettimään myös näitä äitejä et mitä ne moisessa ukossa näkee ku pittää vielä mennä raskautumaan.Sitten naristaan ku siitä ei(miehestä ) oo mihinkään...Lapsraukat!
 

Yhteistyössä