Onko nää kissavauvat aina näin suloisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nasu

Vieras
Meille tuli kisunpentu torstai-iltana. Heti kotiin saavuttuamme pikkuinen lähti tutustumaan rohkeasti uuteen kotiinsa ja meihin uusiin ihmisiin. Tuli heti rohkeasti luokse ja alkoi puskemaan ja kiehnäämään ja kehräämään. Alusta saakka on osannut käydä hiekkalaatikolla, ruokakin jo maistuu.
Ja hereillä ollessaan tuo pieni vaan kehrää, se kehrää, pukee, kiehnaa, tulee syliin. Ja leikki. Ja kehrää. Ei se taida lopettaa kehräämistä edes nukkuessaan.
Illalla se tulee mun viereen nukkumaan, kehrää ja nuolee nenääni ja ihan kuin silittelee tassuillaan.

Siis miten voi olla kissanpentu noin onnellinen, luottavainen ja tyytyväinen ihan uudessakin kodissa alusta lähtien? Näinkö helppoja ja ihania ne aina on?

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja SD:
on ne niin kauan ku ovat pieniä. kunhan kasvaa niin.. :whistle: :headwall:

No niinpä!
Sellaiset arat kissat eivät ole kovin suloisia, niitä kun ei koskaan edes näe. Ja liian rohkeat kissat ärsyttää. |O
En enää nykyään erityisemmin pidä kissoista.

se on kissanpentujen tapa saada anteeksi kaikki tihutyöt. jokainen kissanpentu nimittäin tekeen aivan sietämättömiä asioita ja saa aina anteeksi kun ne vaan on niin söpöjö.
kivoja nuo on isonakin.

Meillä sama juttu, lapsia kyllä arastelee, muttei meitä aikuisia :) Kun lapset nukkuu, kissanpentu villiintyy leikkimään hurjana ja tutkii reippaammain taloa. Tykkää tulla syliin ja viereen nukkumaan, puskee ja kehrää :) Ruokansa uskaltaa kyllä vielä syödä vasta kun minä olen vieressä turvaamassa, että saa syötyä rauhassa. Uskaltaa sitten vasta, reppana <3

Alkuperäinen kirjoittaja feger:

No niinpä!
Sellaiset arat kissat eivät ole kovin suloisia, niitä kun ei koskaan edes näe. Ja liian rohkeat kissat ärsyttää. |O

pidin, ennen ku hommasin omia. :kieh:
:D :heart:

No niinpä!

Meillä on ollut lapsesta asti kissoja , olen niistä aina pitänyt. Mun mielestä on outoa, että kissoista lakkaa pitämästä yhtäkkiä, onko se sitä pentuviehätystä ja kesäkissailmiötä =/ "kissat on ihania" Ja sitten se sama ihana kissa jätetään sinne kesämökille talveksi oman onnen nojaan. Yäk, sellaiset ihmiset ei eläimistä todellisuudessa pidä ollenkaan, kunhan vaan tykkää ihailla sen aikaa mitä uutuudenviehätys kestää tai kissa on pentu.

Cat-Brain.gif

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No niinpä!

Meillä on ollut lapsesta asti kissoja , olen niistä aina pitänyt. Mun mielestä on outoa, että kissoista lakkaa pitämästä yhtäkkiä, onko se sitä pentuviehätystä ja kesäkissailmiötä =/ "kissat on ihania" Ja sitten se sama ihana kissa jätetään sinne kesämökille talveksi oman onnen nojaan. Yäk, sellaiset ihmiset ei eläimistä todellisuudessa pidä ollenkaan, kunhan vaan tykkää ihailla sen aikaa mitä uutuudenviehätys kestää tai kissa on pentu.

huumoria peliin hei. ;)
sen takia siinä olikin :D ja :heart:

Yhteistyössä