Onko nää kipeitä supistuksia vai ei? Rv 32.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hanna.

Vieras
Tunti sitten alkoi alaselässä menkkajomotus, säteilee välillä pikkusen reisiin.

Loppuu/helpottaa aina välillä mutta sitten voi taas jomottaa jonki aikaa. En oikein tiedä onko säännöllistä vai ei, kun on vaikea hahmottaa missä kohtaa kipu alkaa ja loppuu kun sitä tuntuu pikkusen taustalla melkein jatkuvasti. Lievänä välillä ja välillä vähän kovempana, ei kuitenkaan särkylääkettä tartte ottaa.

Mulla oli tällaista pari viikkoa sitten yhtenä päivänä, lääkäri tarkisti että kohdunkaula on kiinteä ja 2,5cm jäljellä. Parin viikon päästä ois taas tarkistus.

Mutta mistä tiedän onko tää supistelua vai mitä tää on.. Kolmas lapsi jo ja aiemmissa ekat kipeet supparit oli jo synnytyssupistuksia ja alkoivat heti kovina ja säännöllisinä niin tällaista ei ole ollut.

Soitahan synnöripäivystykseen, käykää läpi edellisen synnytyksen kesto yms.
Mä luulin kolmannesta et mul on vaan selkä vähän jumissa päivän shoppailureissusta ja tyttö syntyi kaksi tuntia myöhemmin 15min sairaalassaolon jälkeen syöksynä vaikkei yksikään supistus piirtyny käyrille. Sinuna kävisin näytillä, itse menin vain miehen pakottamana kun ei itsestö tuntumut kipeältä. Kahdella supistuksella syntyi pää ponnistamatta.. en tarkoita aiheuttaa huolta mutta kerroin miksi itse toimisin. Voi toki olla muitakin syitä miksi supistaa mut toi että reisiin säteilee.