Onko muuten vauvalle haittaa, jos äiti ei syö tarpeeksi? Nyt rv 31+6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
Tyhmä kysymys mutta :ashamed: Ei vaan maistu. Tänään herätty klo 6, nyt vasta alkaa tuntumaan että saisi jotain alas. Eilen sama juttu ja seuraavaksi söin klo 15 pari paahtoleipää ja sit seuraavaksi iltapalalla lautasellisen kaurapuuroa.

mä muistelen lukeneeni, että sikiö ottaa tarvitsemansa vaikka äidin "varastoista". että jos ei syö, niin oma olo vaan huononee, mutta sikiö ei kärsi. tietysti varmaan, jos ei yhtään mitään syö, niin alkaa jo näkyä lapsessakin...

No liian vähän on liian vähän kuitenkin, mut eikös ne sano et kyl se vauva ottaa sen minkä tarvii mut aika vähän sä olet syöny :hug:

Mä voisin antaa sulle osan mun ruokahaluista jos sopii? :whistle: Eilen tuli vetästyä vielä yösapuskat :ashamed: Tulee varmaan jättiläisvauva tästä :D

Koita juoda ainakin mehuja/mehukeittoja ja muista syödä vitamiineja. Mulla oli myös kesäkuussa samanlaista ettei ruoka maistunut niin sain ohjeeksi juoda paljon..ja kaikkea vaan mitä alas menee..on se sitten jäätelöä tai mehua. Sikiö ottaa kyllä ravinnon ettei tarvitse olla huolissaan ellei montaa viikkoa jatku.

No varastoja multa kyllä löytyy josta lapsi ottaa. Vettä juon. Kauppaan teen muksujen kanssa pian lähtöä, pitää miettiä mitä ostais mitä sais alas. Eilen hain jätskiä kaupasta litran, mutta mies söi mun kun ei maistunut sekään, ihme :D

mä oon tehny nyt kuumalla aamupalaks smoothien. Banaani, mansikoita tmv, vähän maitoa ja jogurttia tai mehukeittoa. tosi hyvää ja virkistävää. terveellistäkin.

Todella tuttu tunne!
Minä olen aina syönyt todella huonosti, hyvin esikoinen kuitenkin keräsi painoa ja ihan terve on vielä 4-vuotiaanakin.
Nyt odotan toista lasta ja ei vaan maistu ruoka eikä oikein mikään muukaan.. Juoda voin, mut ruokaa en saa alas tunkemallakaan.
Minulla ei mitään varastoja vaan ole, joten nyt sitten ravaan äitiyspolilla jne ties missä tutkimuksissa että saako vauva kaiken tarvitsemansa. Mulle ei painoa ole raskauden aikana tullut kun 2,5kg ja mahaa ei juurikaan ole. Vauva painoi kuitenkin maanantaina 2kg ja näytti voivan hyvin.
Niin kun eräs lääkäri sanoi, sikiö on kuin syöpäkasvain joka kyllä ottaa tarvitsemansa :)

Nyt minulla rv 31+5