M
mies tykkää
Vieras
Minä en koskaan kesällä käytä pikkuhousuja. Ihana laittaa mekko päälle ja olla ihan naturelli. Ei kiristä eikä purista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mies tykkää:Minä en koskaan kesällä käytä pikkuhousuja. Ihana laittaa mekko päälle ja olla ihan naturelli. Ei kiristä eikä purista.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Sä et taida miehestäsi paljon kostua?
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Joillain on niin kuiva pimppa, että se onnistuu. Minulla ei, onneksi.
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Joillain on niin kuiva pimppa, että se onnistuu. Minulla ei, onneksi.
no eikös se ole seksyä jos on märkä pimppa...tuskin kellään niin märkä on, että reisiä pitkin valuu!
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja miettii:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Joillain on niin kuiva pimppa, että se onnistuu. Minulla ei, onneksi.
no eikös se ole seksyä jos on märkä pimppa...tuskin kellään niin märkä on, että reisiä pitkin valuu!
Okei, eli sä ootkin joku pervo mies. Se ei ole mukavan tuntuista, että on niin märkää. Istuessa hameeseen tulee märkä läntti ja valkovuoto ei kuivuessaan ole kivan tuntuista.
Alkuperäinen kirjoittaja mies tykkää:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Sä et taida miehestäsi paljon kostua?
häh? pitäisikö sitä jokainen minuutti olla märkä?