Onko muut jo ihan joulufiiliksissä? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mä oon ihan täpinöissäni! :D Meillä on nyt keittiöremontti, valmistuu joulukuun alussa, joten vielä ei pääse kotia laittamaan jouluiseksi. Ärsyttää!! Joillain naapureilla on jo jouluvaloja. Mut heti kun remppa on valmis, haen kaikki joulujutut varastosta ja aletaan laittaa kotia ja leipoa. Tää odottelu vie hermot! :D Sit on ihana leipoa uudessa keittiössä! <3

Ei tule mitään joulufiilistä. Tympäisee koko hömpötys. Joulu tulee ja menee. Sen huomasi kun lapset oli pieniä. Hössötystä viikkotolkulla ja aattona sitten lahjojen jako. Kaksi minuuttia niin joulu oli ohi. Nyt matkusteaankin aina semmoiseen paikkaan, jossa joulua kunnioitetaan eikä sairasta hoosaamista ole. Aatto on melkein arkea ja joulupäivä on se joulu. Se on sitten siinä. Katoliset maat voisivat olla esimerkkinä.

Järjestän joulutapahtumaa ja valmistelut aloitettiin elokuussa :) Ihmisiä 4000 . Siinä on mun jouluvalmistelut. :) Tavoite on tuottaa joulumieli muille ja siitä pidän. Olen ikäni tykännyt lähteä muiden joukkoon joulustelemaan, enkä yhtään jaksa kotona kökkimistä silloin.

no eihän nyt vielä,johan se mieli jo karisee aattoon mennessä jos nyt jo kodin laittaa jouluiseksi.Adventtina alkaa joulun odotus,silloin laitetaan jouluvalot.Kukat ja verhot jouluaattoa edeltävällä viikolla,aattona koristeet ja kuusi.

Mun joulufiilis on tänä vuonna sitä, että tunnen selviytyväni tästä hyvin poikkeuksellisen rankasta työsyksystä sen ajatuksen voimin, että pääsen perheeni kanssa jouluna viikoksi lomalle, pois työkiireistä, kodin arjen askareista, aikatauluista... saa vain olla, ulkoilla, hiihtää, syödä hyvin, nukkua, lukea... aaah. Kyllä, olen jo ihan joulufiiliksissä :D Tosin sitä ennen pitää jaksaa vielä aika monta viikkoa pakertaa töissä.

Tää joulu tuli aivan liian nopeasti. Ei siitä voi olla vuotta kun viimeksi oli joulu, ei vaan voi!!! Tai no 11 kuukautta. Ihan hullua!

Ehkä sit jos saatais sitä lunta, niin vois alkaa tuntumaan joululta. Tänä vuonna en leivo enkä paljoakaan laita kotia, olen muualla joulun.

Yhteistyössä