Onko muut huomannu että täälä on viime päivinä pyöriny aivan sekoa porukkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja popo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

popo

Vieras
Siis ellaisia joitten tekstistä ei ota mitään selkoa? Niinkun toi raikas omena... Ja harmaita on useampi jotka kirjottaa niin että ainakaan mä en ota mitään selvää. Tietty voi myös olla että vika onkin mussa, jospa mulle on huomaamatta tullu jonkinlainen aivovaurio?

enpä usko :D musta tää koko palsta on menettänyt merkityksensä, mulle... käyn täällä joskus harmaana lukemassa, mutta kun lapset oli pieniä muutama vuosi sitten, niin tää oli mulle ihan kaveriporukka! eli silloin oli paljon tuttuja mustia nikkejä, ja juttu kulki mukavasti =) nyt on ihan toista!

Alkuperäinen kirjoittaja popo:
Siis ellaisia joitten tekstistä ei ota mitään selkoa? Niinkun toi raikas omena... Ja harmaita on useampi jotka kirjottaa niin että ainakaan mä en ota mitään selvää. Tietty voi myös olla että vika onkin mussa, jospa mulle on huomaamatta tullu jonkinlainen aivovaurio?

Menikös sulla itelläs jutut sekasin?

Alkuperäinen kirjoittaja popo:

Sä oot sikäli pöljä, et mä "raikas omena" oon "pyörinyt täällä 7v jo.

Yhteistyössä