Onko mussa joku vika?

Kun mua ei kiinnosta pätkän vertaa, että minkä merkkisiä mun kipponi ja kuppini on? Tai haarukat, tai veitset, tai mukit, tai lautaset, tai kynttilät(!), tai mausteet, tai meikit tai saippuat saatana? B) Ja mulla myös kestää ihan normaalia ja kovaakin käyttöä myös ei-tupperit, ei-partylitekynttiläkipotjakapot, ei-hackmanit, ja hyvin pesee ja meikkaa myös ei-oriflamet ja ei-avonit :xmas:

En ole myöskään järin kiinnostunut kuulemaan ystävien ja tuttavien jatkuvia selityksiä tuppereistaan ja marimekoistaan ja muumimukeistaan, mutta jotenkin musta tuntuu, että suurimman osan keskusteluhalut ovat useimmiten keskittyneet tohon aihepiiriin... :eek:

Märmätimärmäti. Märmäti. Ihmetyttää vaan, että miten jokainen mun tuttavapiiriini kuuluva äiti-ihminen jaksaa jauhaa noista samoista saakelin tuotemerkeistä KERTA TOISENSA JÄLKEEN. Ja vuodesta toiseen :kieh:
 
mie
Mutta tarjoustalon kipon väännyttyä sulla ei ole elinikäistä takuuta, jolla saada uusi. Itse käytän tuppereita, joita mummini ostanu useamman kymmentä vuotta sitten. Itse uskon laatuun. En kuitenkaan usko, että laatu tarkoittaa korkeaa hintaa tai tiettyä brändiä.
 
vieras
En minäkään jaksa sitä, se on niiiiiin turhaa. Tosin miehet sitten puhuu elektroniikkamerkeistä ja autoista.

Mutta minä käytän sellaista mikä miellyttää silmää, on hyvä käyttää jne. Ihan sama mikä se merkki silloin on, oli sitten jostain halpahallista tai kalliista sisustusliikkeestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mutta tarjoustalon kipon väännyttyä sulla ei ole elinikäistä takuuta, jolla saada uusi. Itse käytän tuppereita, joita mummini ostanu useamman kymmentä vuotta sitten. Itse uskon laatuun. En kuitenkaan usko, että laatu tarkoittaa korkeaa hintaa tai tiettyä brändiä.
Joo, ja jos se tarjoustalon kippo menee pilalle, niin mä voin vallan mainiosti ostaa uuden :D Mutta tässä oman taloudenpitoni aikana multa on mennyt jostain syystä rikki/pilalle ehkä kaksi kippoa, enkä mä todellakaan ole niitä säästellyt :D Ei vaan lämmitä jonkun muovikipon elinikäinen takuu kyllä pätkän vertaa, koska noi muut ovat kestäneet jo ihan tarpeeksi kauan nekin hintaansa nähden :D
 
ei mullekkaan oo mitään väliä mitä merkkiä mikäkin astia on,ja oonki monetsi miettiny kun täällä toitotetaan esim.niistä muumimukeista että onko niissä jotain toisaan ihmeellistä?!ja mä oon myös sitä mieltä että ne marimekon jutut verhot sun muut on ihan kauheita,en ees halusi sellasia..
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mutta tarjoustalon kipon väännyttyä sulla ei ole elinikäistä takuuta, jolla saada uusi. Itse käytän tuppereita, joita mummini ostanu useamman kymmentä vuotta sitten. Itse uskon laatuun. En kuitenkaan usko, että laatu tarkoittaa korkeaa hintaa tai tiettyä brändiä.
Joo, ja jos se tarjoustalon kippo menee pilalle, niin mä voin vallan mainiosti ostaa uuden :D Mutta tässä oman taloudenpitoni aikana multa on mennyt jostain syystä rikki/pilalle ehkä kaksi kippoa, enkä mä todellakaan ole niitä säästellyt :D Ei vaan lämmitä jonkun muovikipon elinikäinen takuu kyllä pätkän vertaa, koska noi muut ovat kestäneet jo ihan tarpeeksi kauan nekin hintaansa nähden :D
Niin ja se on sun kantas. Taidat itse paheksua ihmisiä, jotka ajattelevat toisin. Mmm..?
 
daa
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
ei mullekkaan oo mitään väliä mitä merkkiä mikäkin astia on,ja oonki monetsi miettiny kun täällä toitotetaan esim.niistä muumimukeista että onko niissä jotain toisaan ihmeellistä?!ja mä oon myös sitä mieltä että ne marimekon jutut verhot sun muut on ihan kauheita,en ees halusi sellasia..
Ja kukaan muukaan ei saisi haluta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
ei mullekkaan oo mitään väliä mitä merkkiä mikäkin astia on,ja oonki monetsi miettiny kun täällä toitotetaan esim.niistä muumimukeista että onko niissä jotain toisaan ihmeellistä?!ja mä oon myös sitä mieltä että ne marimekon jutut verhot sun muut on ihan kauheita,en ees halusi sellasia..
Ja kukaan muukaan ei saisi haluta?
saa haluta,en mä sitä.meinasin vaan että ap:ssä ei oo mitään vikaa vaikka sillä ei ookkaan mitään merkkituotteita
 
mari
ei ole meilläkään! :D ei kiinnosta.
vaikka meillä ihan tuliterä talo jne niin vissiin pitäs kaikki astiatkin olla valmiiks katettuna pöydällä hienosti, ja jotain villeroyjabochia tietty
 
mä olen ihan päinvastanen sit ku ap. musta on ihanaa keräillä erilaisia "kalliimpia" astioita ja muita. osa kavereistani on samanlaisia, osa ei.
kenenkään kanssa ei kyllä jauheta noista kyllästymiseen asti. tai sit mä vaan en huomaa sitä :saint:
 
gissa
mä olen samaa mieltä, ostan kyllä laatutuotteita, mutta en ikinä jaksa niitä mainostaa tai niistä keskustella kenenkään kanssa (esim jos meillä lapsella on joku merkkivaate, niin jotenkin leikkipuiston äidit luulevat että haluan keskukstella sen tuotteen erinomaisuudesta). jännä juttu mutta kiinnostus 10! ostan näitä vain ja ainoastaan ulkonäön vuoksi on plussaa jos sitten ovatkin käytössä hyviä.
 
Jos sä oot outo niin sitten olen minäkin. Tosin käytän Avonia, mutta en tyrkytä sitä muille ja ota puheeksi joka välissä. Halpis muovikipot on kestäny vuosia, kynttilät palaa ihan samalla lailla vaikka on maksaneet pari euroa 50 kpl kuin kalliimmatkin, penskojen puvut ei oo Reimateciä, eikä yhtään mitään teciä. Kaapista taitaa löytyä tasan kolme Arabian astiaa, muki jonka esikoinen on saanut joltain lahjaksi, exän mummolta saatu vati ja yks kuppi, jonka anoppi oli löytäny ulkoo ja roudas meille :LOL: Aterimet on jotain Hackmania, mies oli löytäny ne roskalavalta ennenku edes oltiin tavattu. Lasit on mitä on Tarjoustalo tuotantoa, eipähän ketuta niin paljoo ku menevät rikki. Astiasto on joku Hobbarin sarja.
 
muuttanut
Mulle ei ole sillä merkillä niin väliä yleisesti ottaen. Ennemminkin innostun kirppislöydöistä tai muista edullisista ostoksista, saattaa varmaan tämäkin jotakuta toisinaan ärsyttää.

Se vaan on niin, että kun on tottunu aina pienellä budjetilla toimimaan, niin tulee hyvä mieli kun löytää jonkun tarpeellisen paljon edullisemmin kuin oli olettanut maksavansa.
 
vieras
Mulle on tärkeää mun kipoissa ja kupeissa että niissä ei ole reikiä paitsi siivilässä. Ja mukissa on sama juttu tärkeää. Kynttilöitä ostan harvemmin mut niissä on tärkeetä että ne palaa. Eikä mielellään räisky. Mausteiden pitäis maistua siltä miltä kuuluu. Meikkien kuuluu värjätä naama tai ripset tai jotain. Saippuan pitäis putsata eikä saa kirvellä tai aiheuttaa ihottumaa.

Siinä kai ne mun tärkeimmät :LOL:
 
Teukka
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mutta tarjoustalon kipon väännyttyä sulla ei ole elinikäistä takuuta, jolla saada uusi. Itse käytän tuppereita, joita mummini ostanu useamman kymmentä vuotta sitten. Itse uskon laatuun. En kuitenkaan usko, että laatu tarkoittaa korkeaa hintaa tai tiettyä brändiä.
Joo, ja jos se tarjoustalon kippo menee pilalle, niin mä voin vallan mainiosti ostaa uuden :D Mutta tässä oman taloudenpitoni aikana multa on mennyt jostain syystä rikki/pilalle ehkä kaksi kippoa, enkä mä todellakaan ole niitä säästellyt :D Ei vaan lämmitä jonkun muovikipon elinikäinen takuu kyllä pätkän vertaa, koska noi muut ovat kestäneet jo ihan tarpeeksi kauan nekin hintaansa nähden :D
Pitäis kyllä ostaa vain sellaista mikä kestää, merkeistä riippumatta. Kaatopaikat on jo täynnä, ilmasto muuttuu jne
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teukka:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mutta tarjoustalon kipon väännyttyä sulla ei ole elinikäistä takuuta, jolla saada uusi. Itse käytän tuppereita, joita mummini ostanu useamman kymmentä vuotta sitten. Itse uskon laatuun. En kuitenkaan usko, että laatu tarkoittaa korkeaa hintaa tai tiettyä brändiä.
Joo, ja jos se tarjoustalon kippo menee pilalle, niin mä voin vallan mainiosti ostaa uuden :D Mutta tässä oman taloudenpitoni aikana multa on mennyt jostain syystä rikki/pilalle ehkä kaksi kippoa, enkä mä todellakaan ole niitä säästellyt :D Ei vaan lämmitä jonkun muovikipon elinikäinen takuu kyllä pätkän vertaa, koska noi muut ovat kestäneet jo ihan tarpeeksi kauan nekin hintaansa nähden :D
Pitäis kyllä ostaa vain sellaista mikä kestää, merkeistä riippumatta. Kaatopaikat on jo täynnä, ilmasto muuttuu jne
Kuten sanottu, niin mulla noita ei kyllä hajoile noita halpiksiakaan jostain syystä. Ja Iittalan lasi pirstoutuu siinä missä muukin lasi, kun sen lattialle läväyttää
:saint:
 

Yhteistyössä