Onko "munille" potkaisu/lyöminen seksuaalista väkivaltaa?

  • Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti
Jannu___80
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi vaikka kuolla siihen potkimiseen munille. Tiedän yhden tapauksen.


Ei kai nyt sentään? Riippuu aikapaljon potkun kovuudesta varmaankin. Miehenä sanoisin, et kyllä ne munat varmastikin aika paljon kuitenkin kestäävät. Jos munillepotku ei tulis ihan täysiä ja ilman mitään kovia kengän reunoja, niin kyllä varmastikin selviäisin pelkällä (kovalla) kivulla! ;)

 
Vankkis
Mä aattlen niin et jos potkasee munille päästäkseen karkuun ei ole seksuaalista väkivaltaa, mut jos potkasee ja aattelee et jes nyt mä tuotan mahd.paljon kipua tolle tyypille ja haluan nähdä, kun siihen sattuu, se on seksuaalista väkivaltaa.
 
Jannu___80
Niin eikä se tietysti sitten ile väkivaltaa, jos sekä tyttö, että poika ois suostuvaisia kokeilemaan kyseistä juttua. Ainakin youtube on täynnä "ballbusting"-videoita! Aika hauskoja, mut kantsii tietysti varoa, mikäli aikoo jatkaa vielä sukua ;)
 
vieläkään ei toimi kunnolla
No mul oli tullu muutama päivä sit ero ku petin mun entistä tyttöystävää.Se suuttu ja heitti kamat ulos.No sit samana iltana se kutsu kylään et jos tehtäis sovinto seksiä XD. tottakai susotuin.No sit oltiion sängyssä ja se laitto mut jaloista ja käsistä kiinni käsiraudoilla tolpaan ja kaikki oli ihan tavallista paitsi....Se lähti pois ja tuli muutaman kaverin kanssa.sit se sano et nyt sattuuu.Ne alko potkimaan ja huusin täysillä.puolen tunnin päästä ne sano et menee keittämään teetä.Huokasin et nyt voi rentoutua mut ne tuli sen vedenkaa ja kaato mun munien päälle.Huusin täysillä.se sattu ja loppu yö ne teki samaa ja sit ne puri kans.Sitku ne päästi mut pois ni en voinu kävellä ku sattu ja nytkään se ei toimi kunnolla.AJATELKAA 10 tuntia munille potkimista ja kidutusta.Vieläkin sattuu.Nyt joskus kun nään ne niin ne huutaa eikö toimi enää!??!?!?Sit viel sillo illalla ni ne leikkas sakisilla pienen palan pois.Ja älkää ikinä suostuko peliin munakokkeli, siinä meni isyys oikeesti.!
 
C.S
Alkuperäinen kirjoittaja vieläkään ei toimi kunnolla:
No mul oli tullu muutama päivä sit ero ku petin mun entistä tyttöystävää.Se suuttu ja heitti kamat ulos.No sit samana iltana se kutsu kylään et jos tehtäis sovinto seksiä XD. tottakai susotuin.No sit oltiion sängyssä ja se laitto mut jaloista ja käsistä kiinni käsiraudoilla tolpaan ja kaikki oli ihan tavallista paitsi....Se lähti pois ja tuli muutaman kaverin kanssa.sit se sano et nyt sattuuu.Ne alko potkimaan ja huusin täysillä.puolen tunnin päästä ne sano et menee keittämään teetä.Huokasin et nyt voi rentoutua mut ne tuli sen vedenkaa ja kaato mun munien päälle.Huusin täysillä.se sattu ja loppu yö ne teki samaa ja sit ne puri kans.Sitku ne päästi mut pois ni en voinu kävellä ku sattu ja nytkään se ei toimi kunnolla.AJATELKAA 10 tuntia munille potkimista ja kidutusta.Vieläkin sattuu.Nyt joskus kun nään ne niin ne huutaa eikö toimi enää!??!?!?Sit viel sillo illalla ni ne leikkas sakisilla pienen palan pois.Ja älkää ikinä suostuko peliin munakokkeli, siinä meni isyys oikeesti.!
Typerin provo.

 
AHP
Munille potkiminen ei välttämättä ole seksuaalista väkivaltaa. Se on monessa tilanteessa hyvä itsepuolustuskeino. Minusta ei ole nyrkkitappelijaksi, ja silloinhan minä potkin. En millään polvella, vaan aina kengillä. Sillä niillä siitä tilanteesta pääsee irti. Käytän iltaisin kaupungilla sellaisia teräväkärkisiä kenkiä, avokkaita, nilkkureita,tai saappaita. Aina kelin mukaan, sillä ne on hyvät potkimisessa. Olen joutunut usein potkimaan, ja silloin on tullut mieleen, että tällaiset kengät kannatti laittaa jalkaan.
 
"Pirjo"
Käytetäänhän sitä itsepuolustukseen, mutta ei se asiaa muuta.
Onhan itsepuolustukseksi oikeustapauksissa hyväksytty, ilman rangaistusta, muitakin väkivallaksi laskettavia tekoja.
Oikeuden vaikeana tehtävänä vain on pohtia, oliko itsepuolustus tarpeellista vai liioiteltua.
 
En ole ikinä lyönyt naista mutta seuraava mun munille potkija herää teholta.

Sen verran oon ottanut vastaan munille potkuja että päätin että en enään. Ja kaikki olleet sekaisin olleilta naisilta, joten yritin heitä ymmärtää mutta en enään koska pallilini potkimiset ei saa olla kansallisomaisuutta. Vähän niinkuin että voisin määrätä omasta ruumiistani kerrankin.
 

Yhteistyössä