S
surku
Vieras
Saatiin aikaiseksi lopulta järkyttävä riita
. Tulevassa kierrossa oli tarkoitus alkaa yrittää toista lasta (sovittu aiemmin miehen kanssa). Kun otin tänään asian puheeksi, alkoi mies vitsailemaan ensin inhottavasti.. "ai kakkosprojekti.. no kyllä mä kakkoseen voin sitä laittaa". No, ei siinä vielä mitään, mutta sitten myöhemmin sanoi, että ei vielä haluakaan. Sanoin miehelle, että totta kai hänen sanansa nyt ratkaisee, koska molempien on haluttava lasta.
No kuitenkin olin pettynyt ja tuli paha mieli, koska olin tätä odottanut niin paljon ja kauan. Elikkä siis menin hiljaiseksi ja vetäydyin omiin oloihin. Sen sijaan, että mies olisi yrittänyt jotain keskustella tai kysyä tai piristää, hän sitten tiuskaisi, että "älä sä kiukuttele mulle siitä asiasta".
Tästä seurasi mehevä riita, jossa ei ymmärretty toisiamme ollenkaan. Kummassa vika?
No kuitenkin olin pettynyt ja tuli paha mieli, koska olin tätä odottanut niin paljon ja kauan. Elikkä siis menin hiljaiseksi ja vetäydyin omiin oloihin. Sen sijaan, että mies olisi yrittänyt jotain keskustella tai kysyä tai piristää, hän sitten tiuskaisi, että "älä sä kiukuttele mulle siitä asiasta".
Tästä seurasi mehevä riita, jossa ei ymmärretty toisiamme ollenkaan. Kummassa vika?