onko mun mies ihan reilu :(

Toivottavasti et ole yksi niistä jotka täällä valittaa ettei ole varaa jäädä kotihoidontuelle lapsen kanssa;) Yksi laukku löytyy multa, se riittää loistavasti.

en oo mankunu siitä että ei oo varaa jäädä kotiin.. joka ikinen on kylläkin kirpputorilta ostettu ja kaikki on ollu alta 5?.. olenkin varannu pöydän kirpputorilta ja laitan noista ne myyntii joita en oikeesti käytä :D

Niitä on vaan kerääntyny täs vuosiiiiien varella

Miks pitää olla 50 laukkua? Mä ostan ittelleni aina uuden kun kyllästyn vanhaan tai vanha menee rikki, mut kyllä mä puoli vuotta helposti yhtä laukkua käytän. Tietty jos mä nyt alan laskea kaikki laukut mitä mulla on ollut ja oon hommannut vuosikausia sit niin kyllä varmaan 20 löytyy.

laukkuja löytyy nyt parisenkymmentä, syynä varmaan toi vastikään tehty ulkomaan matka josta mukaan tarttui kuusi Aivan Ihanaa laukkua... :ashamed:
Onneksi ei ole miestä jota voisi häiritä mun laukkujen määrä! :D

sitä mun mieskin kysyy että miks pitää olla niiin monta? en mä tiiä voi vaihdella tarvittaessa ja noita ns: iltalaukkuja pitää olla joka väriin sopiva :D

MÄ RAKASTAN LAUKKUJA :heart: :heart: ja kenkiä :ashamed: niitäkin löytyy vaik kuin paljon ja oikeesti niitäkin ostan kirpputorilta :D

Oisko parisen kymmentä... Mies pistää jonkin verran kapuloita rattaisiin aina, kun haluan uuden laukun, mutta pidän pintani ja ostan. Sen verran olen antanut minä periksi, että ne eivät ole kaikki näkösällä. Ne on yhdessä jättilaatikossa alakerran varastossa, josta kipitän hakemassa sitten asuun sopivan. Eihän yksi laukku millään voi riittää... On mustia eri kokoisia, kiiltävää, mattaa, tummaa punaista, pinkkiä, hempeää mansikkajäätelön vaaleanpunaista, pastellin sinistä, farkkua, kultaa, ruskeaa, beigeä... Eikä niihin rahaa ole mennyt, tarjouksesta on joka ikinen. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Oisko parisen kymmentä... Mies pistää jonkin verran kapuloita rattaisiin aina, kun haluan uuden laukun, mutta pidän pintani ja ostan. Sen verran olen antanut minä periksi, että ne eivät ole kaikki näkösällä. Ne on yhdessä jättilaatikossa alakerran varastossa, josta kipitän hakemassa sitten asuun sopivan. Eihän yksi laukku millään voi riittää... On mustia eri kokoisia, kiiltävää, mattaa, tummaa punaista, pinkkiä, hempeää mansikkajäätelön vaaleanpunaista, pastellin sinistä, farkkua, kultaa, ruskeaa, beigeä... Eikä niihin rahaa ole mennyt, tarjouksesta on joka ikinen. :p

just näin :D

Yhteistyössä