onko mun mahdollista saada töitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rantakoivu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuskinpa saat paikkaa, jos et tee yövuoroa, sen tekee ylimääräisenä joku muu, eli toisetn selkänahasta. Meillä ainakin pitäis olla lääkärin todistus jos yötyöstä haluis laistaa. Ei muakaan huvittais öitä tehdä , mut miks mut olis otettu sellaiseen työtehtävään mihin kuuluu myös yötyö jos en aikois sitä tehdä. Mut kysyähän aina voi, en tiedä työsi laatua, ehkä se jollain alalla onnistuu .

Alkuperäinen kirjoittaja tsi:
tuskinpa saat paikkaa, jos et tee yövuoroa, sen tekee ylimääräisenä joku muu, eli toisetn selkänahasta. Meillä ainakin pitäis olla lääkärin todistus jos yötyöstä haluis laistaa. Ei muakaan huvittais öitä tehdä , mut miks mut olis otettu sellaiseen työtehtävään mihin kuuluu myös yötyö jos en aikois sitä tehdä. Mut kysyähän aina voi, en tiedä työsi laatua, ehkä se jollain alalla onnistuu .

Ehkökuitenkin pizzaa, hampparia ja kebabbia voi syödä muuloinkin kuin öisin, suurinosa yölä syöjistä on kutienkin enemmän taivähemmän humalassa

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
niin, ehkä sitä ei täältä kannata kysyä :whistle: ;)

Kyllä täällä kuule kysellään milloin mitäkin asiaa ja muiden mielipiteitä monenlaisiin kysymyksiin. Mikä tässä nyt oli sellaista, ettei ois täällä voinut kysyä?

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja tsi:

Ehkökuitenkin pizzaa, hampparia ja kebabbia voi syödä muuloinkin kuin öisin, suurinosa yölä syöjistä on kutienkin enemmän taivähemmän humalassa
Juu, voi varmaan syödä muulloinkin. Mutta meinaatko että paikka pidetäänkin kiinni öisin sen takia että työntekijä ei halua tehdä yövuoroa? Kato bisnes on bisnestä, sitä tehdään silloin kun on maksavia asiakkaita. Ja baarien sulkeuduttua asiakkaita löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ja baarien sulkeuduttua asiakkaita löytyy.
Nimenomaan. Omasta kokemuksesta tiedän, että kännissä monesti tekee mieli grilliruokaa.

Itse en pidä lainkaan pahana, että olen baarissa töissä ja olen kotona joskus kahden jälkeen yöllä.

Yhteistyössä