Onko mun jalat oudot vai mikä vikana,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyh

Vieras
kun kaikissa korkkareissa tulee päkiät kipeiks. ei pysty puolta tuntia pitään. :( Joitain päkiän kohdalle laitettavia geelityynyjä oon koittanut, mut ne on hankalat laittaa ja ei juur apua ole.

eli siis onko muilla sama vika?

Joo,tuon lisäksi tekee kipeetä kun on reuma ja yleensä ne on just päkiät yks paikka joka kipee. Silti haluisin korkkareitakin pitää kun niitä on niin nättejä :/ Ei kuitenkaan kärsi paljon pitää..

Aina kyse ei ole koron korkeudesta, vaan siitä missä kohtaa se kantapään alla sijaitsee ja missä kulmassa se lähtee, onko suora tolppakorko vai meneekö kengän alle. Mulla on oikein tukevan ja hyvän näköiset kävelykengät -no joo, on niissä varmaan 7 sentin korko- mutta niissä tulee aina jalat kipeiksi ja sitten on oikeita piikkareita, millä on ihan hyvä kävellä.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Aina kyse ei ole koron korkeudesta, vaan siitä missä kohtaa se kantapään alla sijaitsee ja missä kulmassa se lähtee, onko suora tolppakorko vai meneekö kengän alle. Mulla on oikein tukevan ja hyvän näköiset kävelykengät -no joo, on niissä varmaan 7 sentin korko- mutta niissä tulee aina jalat kipeiksi ja sitten on oikeita piikkareita, millä on ihan hyvä kävellä.

eli siis millaiset sitten olis hyvät?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tota mä en ole ratkaissu yleispätevästi, mutta ainakin sellaset, jotka lähtee ihan suoraan kannasta alas on ikävän tuntuiset. Se ei oikein taida selvitä kun kokeilemalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tota mä en ole ratkaissu yleispätevästi, mutta ainakin sellaset, jotka lähtee ihan suoraan kannasta alas on ikävän tuntuiset. Se ei oikein taida selvitä kun kokeilemalla.

Mut sekään ei auta, kun kaupassa ne tuntuu hyvältä, sit kävelet jossain muualla niillä myöhemmin, jalat turpoaa ja alkaa sattumaan aivan hirveästi.

Kenkäkaupasta pitäisi saada mallikenkiä koekäyttöön muutamaksi tunniksi :D Kun toisaan, monesti kengät, jotka näyttää mukavilta ja tuntuukin ensihätään hyvältä onkin käytössä ihan kamalat |O

Yhteistyössä