Onko mulla syytä huoleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääääää

Vieras
Joo tiedän, ei saisi.. mutta olen lukenut säännöllisesti mieheni ja hänen ystävän (naisen) mese keskusteluja. Niistä saanut kyllä sen kuvan, että sitä hänen ystävää ( tuntenut kuulemma 10 vuotta ) ei kiinnosta mies ns. sillä tavalla. Mutta mun miehen teksteistä saa käsityksen, että häntä se nainen kyllä kiinnostaa. Siis vähättelee minua sille, kertoilee että meillä menisi huonosti vaikka ei menisikään, ei halunnut sanoa, että naimisiin minun kanssa on ajatellut mennä vaan sanoi sille, että häntä hän on pyytänyt vihille. Ja siis keskustelut siellä on tuollaisia. Siintä naisesta puhuminen on kuin musta vaate. Jos jotain olen kysellyt, hän suuttuu. Vaikka kyllä kertoilee asioita, kun kysyn mutta ei mielellään. Kukaan hänen kavereista ei tiedä kyseisestä naisesta mitään. Helpottaa sen verran mua, että se nainen asuu kaukana toisella paikkakunnalla ja käy hyvin harvoin täällä päin. Mutta sit jos käy niin mies kovasti yrittää että näkisi sen.
Soittelee sille aina silloin, kun minä en ole lähettyvillä.
Minulle niin puhunut aina, kuin minä olen se ainut ja oikea ja plaa plaa.. Minut hän haluaa ja olla minun kanssa koko loppuelämä yhdessä, ja lapsia haluaa ja naimisiin haluaa yms.. Mutta miksi juuri tuolle yhdelle naiselle puhuu niin toista? Elätteleeköhän mieheni vain toiveta sitä kohtaan lopunikäänsä? Mitä ihmettä voisin itse tehdä..? Minä hullu olen yrittänyt jo jopa muutella itseäni, mutta niin ei saisi koskaan mennä.

Taitaa miehellä olla joku pakkomielle sitä naista kohtaan. No onneksi nainen ottaa asian kuitenkin ystävyytenä. Mitä jos seur. kerran kun nainen tulee paikkakunnalle, menisitte yhdessä koko poppoo syömään? Voisit samalla tutustua siihen naiseen

No itse en kyllä jäisi siihen suhteeseen jos meillä noin olisi. En pystyisi elämään asian kanssa ja miettimään, että meidän loppuuko suhde vai ei :( Jos se nainen huomaakin, että tykkää miehestäs ja tahtoo sen. Puheestas päätellen teidän tarina loppuisi siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Taitaa miehellä olla joku pakkomielle sitä naista kohtaan. No onneksi nainen ottaa asian kuitenkin ystävyytenä. Mitä jos seur. kerran kun nainen tulee paikkakunnalle, menisitte yhdessä koko poppoo syömään? Voisit samalla tutustua siihen naiseen

Todellakin taitaa olla se ihminen sellainen, jota ei pois elämästä halua. Sen naisen kirjotukset ovat kyllä kaikki olleet hyvin asiallisia ja enimmäkseen myös minusta hyvää tekstiä. On se nainen kerran minut nähnyt, kun meidän kotia tuli katsomaan. Ei vain oikein puhunut ja oli etäinen. Ja minä olen tosi huono ottamaan alkuun kontaktia vieraaseen ihmiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
No itse en kyllä jäisi siihen suhteeseen jos meillä noin olisi. En pystyisi elämään asian kanssa ja miettimään, että meidän loppuuko suhde vai ei :( Jos se nainen huomaakin, että tykkää miehestäs ja tahtoo sen. Puheestas päätellen teidän tarina loppuisi siihen.

Tätä todella itsekin pelkään :( Ihan oikeesti! Vaikkakin jo on tuntenut noin kauan niin luulisi sen naisenkin olleen joskus kiinnostunut ja heillä jotain olisi ollut. Miehen sanojen mukaan he ovat aina olleet ystäviä, mutta luottaa en tuohonkaan sanaan voi. Mutta miestäni ihan liikaa rakastan, laittaakseni tuon asian takia poikki, kun on vain puhetta heidän välillä :(