Ä
ääääää
Vieras
Joo tiedän, ei saisi.. mutta olen lukenut säännöllisesti mieheni ja hänen ystävän (naisen) mese keskusteluja. Niistä saanut kyllä sen kuvan, että sitä hänen ystävää ( tuntenut kuulemma 10 vuotta ) ei kiinnosta mies ns. sillä tavalla. Mutta mun miehen teksteistä saa käsityksen, että häntä se nainen kyllä kiinnostaa. Siis vähättelee minua sille, kertoilee että meillä menisi huonosti vaikka ei menisikään, ei halunnut sanoa, että naimisiin minun kanssa on ajatellut mennä vaan sanoi sille, että häntä hän on pyytänyt vihille. Ja siis keskustelut siellä on tuollaisia. Siintä naisesta puhuminen on kuin musta vaate. Jos jotain olen kysellyt, hän suuttuu. Vaikka kyllä kertoilee asioita, kun kysyn mutta ei mielellään. Kukaan hänen kavereista ei tiedä kyseisestä naisesta mitään. Helpottaa sen verran mua, että se nainen asuu kaukana toisella paikkakunnalla ja käy hyvin harvoin täällä päin. Mutta sit jos käy niin mies kovasti yrittää että näkisi sen.
Soittelee sille aina silloin, kun minä en ole lähettyvillä.
Minulle niin puhunut aina, kuin minä olen se ainut ja oikea ja plaa plaa.. Minut hän haluaa ja olla minun kanssa koko loppuelämä yhdessä, ja lapsia haluaa ja naimisiin haluaa yms.. Mutta miksi juuri tuolle yhdelle naiselle puhuu niin toista? Elätteleeköhän mieheni vain toiveta sitä kohtaan lopunikäänsä? Mitä ihmettä voisin itse tehdä..? Minä hullu olen yrittänyt jo jopa muutella itseäni, mutta niin ei saisi koskaan mennä.
Soittelee sille aina silloin, kun minä en ole lähettyvillä.
Minulle niin puhunut aina, kuin minä olen se ainut ja oikea ja plaa plaa.. Minut hän haluaa ja olla minun kanssa koko loppuelämä yhdessä, ja lapsia haluaa ja naimisiin haluaa yms.. Mutta miksi juuri tuolle yhdelle naiselle puhuu niin toista? Elätteleeköhän mieheni vain toiveta sitä kohtaan lopunikäänsä? Mitä ihmettä voisin itse tehdä..? Minä hullu olen yrittänyt jo jopa muutella itseäni, mutta niin ei saisi koskaan mennä.