Onko mulla nyt kp 28 vai 17??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tinttara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tinttara"

Vieras
Kroppa kai sekaisin kuin seinäkello. Arvailuja missä mennään..?

-Kunnolliset menkat alko 16.4.
-clomit nassuun kp 3-7
-kontrolliultra kp 13,jossa todettiin mun just ovuloineen. Kp 11 vahvat viivat ovistestiin
-kp 15 alotin ekaa kertaa lugesteronit alakautta,200mg aamuin illoin
-rinnat kipeyty kp 23
-tuhru alkoi kp 24 lugeista huolimatta. Suivaantuneena testasin kp 25 erittäin herkällä nega (kierto ollut 27) ja lopetin luget ettei kierto veny.
-toinen nega testattu kp 30
-tuhrua jatkui aina kp 35 saakka. Välillä väriltään beigeä,välillä mustaa
-"menkat" alkoi kp 36,eli kierto oli sitten 35.
-nämä "menkat" kesti 1,5pvää ja tuhrua jatkui vielä 5 pvää
-Näistä "menkoista" laskettuna kp 7,kipeyty rinnat ja nännit
-valkovuotoa paljonkin
-menkkakipuja kp 11
-kovia kovia vihlontoja vasemmalla kp 13
-lämmöt 36,5 --> 37,1 kp 14. Rinnat olleet kipeet siis tuolta viime kierrosta kp 23 lähtien.

Nyt ois menossa varmaan tuo kp 17 ja vaaleenpunasta vuotoo papruun veskireissulla??? WHAAAAAT??!! Ja kp 28 on,jos laskee tuhrusta asti..

Lasta siis yritetty 8 vuotta,onnistuen saamaan aikaan kaksi kemiallista raskautta 07/10 ja 10/10 :( Nyt siis oli taukoa clomeista,ovistesteistä yms. Ois kai pitäny jatkaa noita em. asioita että tietäs missä mennää.. Raskaustestejä tulossa postissa ehkäpä huomenna.

Eilen aamulla heräsin siihen kun alaselkä julmetun kipee..Näin oli ekassa keskenmenneessä raskaudessakin ja samalla kp:llä. Kuuluko alaselän kipu alkuraskauteen?? Säteilee lantioon ja lonkkiin/takapuoleen ja jalkaan..
Toisessa keskenmenneessä ei ollu tätä selkäkipua,eikä pahemmin muitakaan oireita..
Eilen siis tuli tuota vaaleenpunasta vuotoo,jota tulee edelleen silloin tällöin..
Tietäs vaan että missä kierron vaiheessa mennään!! Voi sitten hakeutua lääkäriin tämän selkäkivun tiimoilta..Menkkaoireisiin ei oo koskaan selkäkivut kuuluneet.

Muusta en osaa sanoa, mutta mulla raskauden ensioire oli selkäkipu. En osannut edes epäillä olevani raskaana, kun oltiin 3 vuotta yritetty ja luovuttiin jo toivosta. Koko kierto oli jotenkin outo, laskin että menkat olis ollut jo yli 2 viikkoa myöhässä. Tein positiivisen testin. Parin viikon päästä alkoi vuoto. Viikkoja piti olla menkoista laskettuna 7+4 mutta ultrassa selvisi että olikin 6+3. Vuoto meni viikossa ohi, nyt rv 29+6.

Nyt tuli mieleen,että entä jos niistä viime,1,5pvän "menkoista" on jäänyt jotain kohtuun,joka nyt siellä sitten tulehduttaa paikkoja?? Alamahaan ei kyllä koske. Tulis nyt vaan pian se postiljooni,pääsisis testaamaan että ollaanko tässä rv 7+ raskaana jo..
Mutta mun mielestä mulla oli ovis kp 13 kovien vihlontojen takia ja seuraavana aamuna lämmöt oli hypänny ylös..Mut miks nyt vuotelee välillä vaaleenpunasta jos kp 18.. :headwall:

Nyt täällä ilmeisesti kp 1 WTF!!!??? Miten menkat voi alkaa jos lämmötkin on 37,3?? En voi käsittää tätä kroppaa.Mitään kipuja ei ole tms..
No IVF on syksyllä,kaipa siihen mennes tää kroppa sit tokenee..:( :headwall:

Yhteistyössä