Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No kiva... mitä, näätkö sä sen kaikki yyveet ja kaikki?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut eikös sun pitänyt olla Lunatic :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut eikös sun pitänyt olla Lunatic :xmas:
Siis mun vai mun?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut eikös sun pitänyt olla Lunatic :xmas:
Siis mun vai mun?
Mitäs sä nyt houruat![]()
Mä tässä valmistaudun illan peliin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut eikös sun pitänyt olla Lunatic :xmas:
Siis mun vai mun?
Pintsu on paitsiossa
:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut eikös sun pitänyt olla Lunatic :xmas:
Siis mun vai mun?
Pintsu on paitsiossa
Eli sä olet hono?![]()
No mitäs sä sen nikillä palstailet :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut eikös sun pitänyt olla Lunatic :xmas:
Siis mun vai mun?
Pintsu on paitsiossa
Eli sä olet hono?![]()
Eiks mulla ookaan skitsofreniaa? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut eikös sun pitänyt olla Lunatic :xmas:
Siis mun vai mun?
Pintsu on paitsiossa
Eli sä olet hono?![]()
Eiks mulla ookaan skitsofreniaa? :saint:
Ette ole sit vissiin mitään ottaneet![]()
Kippis vaan täältä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Aika paha skitsofrenia taitaa olla kun näytittekin ihan eri ihmisiltä.![]()